Kerfuś nie przewiezie już produktów PepsCo. Co w zamian?

Zakończył się pilotaż współpracy PepsiCo i Carrefour Polska, w ramach którego robot Kerfuś obwoził po dwóch sklepach w Warszawie napoje Pepsi czy chipsy Lay's - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kerfuś nie przewiezie już produktów PepsCo. Co w zamian?

Interaktywne roboty Kerfuś, czyli BellaBoty z wyrazem twarzy i odgłosami kota, promowały produkty PepsiCo w dwóch sklepach Carrefour w Warszawie od października 2022 roku.

Robota nawiązującego interakcję z ludźmi szybko polubili klienci Carrefour. Jak opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Janiec, key account manager w PepsiCo Polska, wspólny projekt spotkał się z żywym odbiorem konsumentów w sklepach i w mediach społecznościowych. To zaowocowało rozwojem kooperacji o tournée Kerfusia po Polsce z udziałem fanów i influencerów.

- Dzięki szybkim i niestandardowym działaniom komunikacyjnym, do maksimum wykorzystaliśmy potencjał bardzo wysokiego zainteresowania konsumentów robotami Kerfuś - mówi Mariusz Janiec.

Jak dodaje specjalista, współpraca od początku była zaplanowana na kilka najgorętszych w handlu miesięcy w roku.

- Wspólne działania promocyjne od początku planowaliśmy do końca okresu świątecznego, gdyż co roku jest to najgorętszy okres dla branży produktów szybkozbywalnych - wyjaśnia key account manager w PepsiCo Polska.

Przedstawiciel PepsiCo zdradza jednak, że na razie to koniec współpracy koncernu z francuską siecią hipermarketów.

- Zrealizowaliśmy w całości założenia projektu, a w aspekcie siły przekazu medialnego, rezultaty zdecydowanie przekroczyły pierwotne założenia. Dlatego na ten moment nie planujemy kontynuowania tego konkretnego projektu. Jak co roku, z kluczowym partnerem jakim jest dla nas Carrefour, pracujemy nad kolejnymi wyjątkowymi projektami, dzięki którym możemy wspólnie w nieszablonowy sposób podnosić doświadczenia zakupowe konsumentów w sklepach - mówi Mariusz Janiec z PepsiCo Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/carrefour-gadzety-kerfus-ubrania-nowosci-karnawalowe ##

Kerfuś podniósł sprzedaż o kilkaset procent

Zadowolenia z Kerfusia nie kryje także sieć Carrefour Polska.

- Kerfuś pozwolił nam zainicjować zmianę w budowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych. Jego mobilność gwarantuje widoczność promowanych produktów w wielu punktach sklepu, a sama obecność Kerfusia przyciąga uwagę naszych klientów. Sprzedaż promowanych asortymentów niejednokrotnie wzrasta o kilkadziesiąt, a nawet kilkaset procent, co potwierdza, że jest to bardzo skuteczny nośnik reklamowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska.

Ekspert w rozmowie z naszym serwisem ujawnia też, że sieć pracuje "nad powiększeniem “rodziny Kerfusia” o nowe roboty i automaty". W planach jest także nowa kolekcja produktów sygnowanych wizerunkiem automatu. - Obecnie pracujemy nad najnowszą kolekcją dla dzieci, która powstaje we współpracy z jednym z artystów i niedługo pojawi się we sprzedaży - mówi Sylwester Mroczek.

Obecnie robot wykorzystywany jest do promocji marki własnej czy ważnych wydarzeń sezonowych w sklepach - mówi przedstawiciel Carrefour Polska.

- Korzystając też z jego popularności, zaangażowaliśmy go w działania charytatywne. Kerfuś kwestował między innymi na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a pod koniec ubiegłego roku został ambasadorem filmu “Kociarze” oraz twarzą zbiórki produktów dla bezdomnych zwierząt. Kerfuś regularnie także odwiedza nowe miasta, w których znajdują się nasze sklepy. Ostatnio był między innymi w Krakowie, Olsztynie czy we Wrocławiu. Niedługo pojawi się również na koncercie, a także regularnie zapraszany jest na wydarzenia producentów jako pokaz innowacji i brand hero. W tym momencie współpracujemy z takimi markami jak Nestle, Coca Cola, Heinz czy Lindt - opowiada Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska.

Po sieci Carrefour Polska na wprowadzenie swoich automatów do ekspozycji towarów zdecydowały się stacje paliw Amic Energy czy ostatnio sklepy Lewiatan.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu