Założony w 2019 roku, hoh (wcześniej: House of Hype) z 20-osobowym zespołem na co dzień realizuje projekty dla takich marek jak OPPO czy Mastercard.
– hoh był, jest i będzie dla mnie ważny, ale to dla mnie moment na nowe wyzwania – mówi Kevin Mglej. – Od kilku lat zarządzam różnymi spółkami i chcę robić to z pełnym zaangażowaniem pod brandem Mglej Investments, skupiając się najmocniej na inwestycjach w start up, nieruchomości oraz szukając rewolucji na rynku muzycznym, który zdecydowanie tego potrzebuje. Postanowiłem więc w pełni poświęcić się kolejnym projektom i pójść o krok dalej. Odchodzę jednak ze spokojem i pewnością, że agencja jest w najlepszych rękach – mówi założyciel hoh Kevin Mglej.
Nowy prezes agencji Rafał Janik, który od początku współtworzył hoh, przejmuje pełne zarządzanie firmą.

– Od początku wiedziałem, że hoh to projekt, w który chcę się w pełni zaangażować. Postawiłem na jakość i konsekwencję, bo tylko to gwarantuje sukces. – mówi Rafał Janik. Dziś, po sześciu latach, mamy zespół, który realizuje kampanie na najwyższym poziomie i skutecznie konkuruje z najlepszymi. hoh jest w świetnej formie, mamy ambitne plany i idziemy po więcej. Kevinowi dziękuję za 6 lat owocnej współpracy i życzę sukcesów w nowej roli – mówi Rafał Janik.











