KFC czołową marką wśród użytkowników mobilnego internetu

KFC jest ulubioną marką użytkowników mobilnego internetu z całegoświata.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez działającą w branżymobilnego internetu globalną sieć reklamową BuzzCity.

KFC wyprzedziła kolejno marki McDonald's, Sony, Nestlé, Samsung,Nokia, LG, Coca-Cola, Panasonic, Philips, PizzaHut, Maggi,Kellogg's, Apple, Wimpy, Sharp, Toshiba oraz Motorola.

W badaniu analizowano które marki najlepiej przemawiają doużytkowników mobilnego internetu, dlaczego oni je preferują orazjakie jest prawdopodobieństwo, że zarekomendują oni daną markęinnym osobom. Okazało się, że badani w pierwszym rzędzie opierająswoje preferencje na wynikach osiąganych przez daną markę, anastepne w kolejności są styl, cena, jakość, wiarygodność, wartośćoraz zaufanie.

źródło: PRN

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele