KFC, Heineken, Nike, Samsung, Kenzo, Duracell, Old Spice - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions 2017 (wideo)

Przedstawiamy wszystkie reklamy i inne spoty nagrodzone Złotymi Lwami podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions w kategoriach: Film, Film Craft i Radio. Wśród nagrodzonych są m.in. kampanie marek KFC, Heineken, Nike, Samsung, Kenzo, Duracell i Old Spice.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W tegorocznej edycji Cannes Lions w kategorii Film nominowano 173 prace. Grand Prix przyznano za spot promujący transmisje w Channel 4 z igrzysk paraolimpijskich, ponadto rozdano 17 Złotych Lwów, 35 Srebrnych i 45 Brązowych.

W kategorii Film Craft spośród 257 zgłoszeń nominowano 151, z czego 19 otrzymało złote nagrody, 35 - srebrne, a 51 - brązowe. Grand Prix dostała agencja Iconoclast za klip „Territory” zespołu The Blaze.

Z kolei w kategorii Radio na shortliście znalazły się 82 prace. Grand Prix otrzymała agencja Ogilvy&Mather Johannesburg za trzy spoty reklamujące KFC. Ponadto przyznano 15 Złotych Lwów, 29 Srebrnych i 48 Brązowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cannes-lions-2017-grand-prix-dla-mccann-new-york-za-pomnik-nieustraszonej-dziewczyny ##

Na tegorocznym Cannes Lions agencje z Polski zdobyły cztery nagrody: FCB Warsaw - Srebrnego i Brązowego Lwa za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska, Bardzo - Brązowego Lwa za spot Allegro „English for beginners”, a Agencja 2012 - Brązowego Lwa za  kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.

Wszystkie prace nagrodzone złotem w Cannes Lions 2017 w kategoriach Film, Film Craft i Radio

FILM

WE'RE THE SUPERHUMANSKlient: Channel 4Marka: igrzyska paraolimpijskieAgencja: Blink ProductionsKraj: Wielka Brytania

Spot otrzymał także dwa złota w kategorii Film Craft.

JACKIEKlient: HeinekenMarka: HeinekenAgencja: Publicis Italy

5 YEAR PLANKlient: Old SpiceMarka: Old SpiceAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA

DA DA DINGKlient: Nike DelhiMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: Indie

WHAT ARE GIRLS MADE OF?Klient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+Kennedy Amsterdam

UNLIMITED COURAGEKlient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA

UNLIMITED YOUTHKlient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA

UNLIMITED WILLKlient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA

THE TRUTH IS HARD TO FIND: HICKSKlient: The New York TimesMarka: subskrypcja treściAgencja: Droga5Kraj: USA

Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.

THE TRUTH IS HARD TO FIND: DENTONKlient: The New York TimesMarka: subskrypcja treściAgencja: Droga5Kraj: USA

Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.

HALLOWEEN - TVKlient: Burns & SmilesMarka: Brun Victims OrganizationAgencja: TBWA/Paris

CAPTUREKlient: Verena InternationalMarka: SureAgencja: McCann WorldgroupKraj: Tajlandia

EVANKlient: Sandy Hook PromiseMarka: Sandy Hook PromiseAgencja: BBDO New York

THE WORLD'S BIGGEST ASSHOLEKlient: Donate LifeMarka: dawstwo organówAgencja: The Martin AgencyKraj: USA

Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.

HOLLYWOOD REJECTS FRENCH FILMSKlient: Alliance Francaise de SingapourMarka: Cine-clubAgencja: Ogilvy&Mather Singapore

PITCHING FRENCH FILMS TO HOLLYWOODKlient: Alliance Francaise de SingapourMarka: Cine-clubAgencja: Ogilvy&Mather Singapore

BEYOND MONEYKlient: Santander BankMarka: konto 1|2|3Agencja: MRM/McCann Spain

CADBURY PRE-JOYKlient: MondelezMarka: Cadbury BubblyAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg

FILM CRAFT

MY MUTANT BRAINKlient: KenzoMarka: KenzoAgencja: MJZKraj: USA

Za spot przyznano dwie złote nagrody.

BATMANKlient: Warchild NGOMarka: Warchild NGOAgencja: RNDBT ContentKraj: Holandia

OSTRICHKlient: SamsungMarka: Samsung Galaxy S8/Gear VRAgencja: Leo Burnett Chicago

Za spot przyznano trzy złote nagrody.

TERRITORYKlient: The BlazeMarka: The BlazeAgencja: IconoclastKraj: USA

GRAVITY CATKlient: Sony Interacitve EintertainmentMarka: Gravity Daze2Agencja: Tohokushinsha Film CorporationKraj: Japonia

GOSHKlient: Jamie XXMarka: “Gosh”Agencja: IconoclastKraj: USA

SAMPHA 'PROCESS'Klient: SamphaMarka: album „Process”Agencja: Pulse FilmsKraj: Wielka Brytania

STILL THE MOST SHOCKING SECOND A DAYKlient: Save the ChildrenMarka: Save the ChildrenAgencja: Whitehouse PostKraj: Wielka Brytania

MERRY CHRISTMAS FROM SYRIAKlient: Czerwony KrzyżMarka: Czerwony KrzyżAgencja: Duval GuillaumeKraj: Belgia

LO & BEHOLDKlient: NetscoutMarka: NetscoutAgencja: Pereira & O’DellKraj: USA

RADIO

PARISKlient: DuracellMarka: Duracell DuralockAgencja: Grey AfricaKraj: RPA

BRITNEYKlient: DuracellMarka: Duracell DuralockAgencja: Grey AfricaKraj: RPA

HARRYKlient: DuracellMarka: Duracell DuralockAgencja: Grey AfricaKraj: RPA

LIVES 1 OF 4 "FRANK"Klient: Fully BookedMarka: księgarnia Fully BookedAgencja: McCann Worldgroup Philippines

LIVES 3 OF 4 "NICKY"Klient: Fully BookedMarka: księgarnia Fully BookedAgencja: McCann Worldgroup Philippines

LIVES 2 OF 4 "HANNA"Klient: Fully BookedMarka: księgarnia Fully BookedAgencja: McCann Worldgroup Philippines

GPSKlient: Mariskal Rock RadioMarka: Mariskal Rock RadioAgencja: Y&R Madrid

BBQKlient: Mariskal Rock RadioMarka: Mariskal Rock RadioAgencja: Y&R Madrid

MAGIC NOODLESKlient: Mariskal Rock RadioMarka: Mariskal Rock RadioAgencja: Y&R Madrid

HITLERKlient: Cepia - Cidadania Estudio Pesquisa Informacao AcaoAgencja: Y&R Brazil

A LOVE SONG WRITTEN BY A MURDERERKlient: Vida MujerMarka: Vida MujerAgencja: Circis Grey Peru

Za spot przyznano dwie złote nagrody.

NO ONE CHEERSESKlient: KFCMarka: Double down burgerAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg

REPEAT THE PUNCHLINEKlient: KFCMarka: Double down burgerAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg

LONG RED THIN SHAPEKlient: KFCMarka: Double down burgerAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"