W tegorocznej edycji Cannes Lions w kategorii Film nominowano 173 prace. Grand Prix przyznano za spot promujący transmisje w Channel 4 z igrzysk paraolimpijskich, ponadto rozdano 17 Złotych Lwów, 35 Srebrnych i 45 Brązowych.
W kategorii Film Craft spośród 257 zgłoszeń nominowano 151, z czego 19 otrzymało złote nagrody, 35 - srebrne, a 51 - brązowe. Grand Prix dostała agencja Iconoclast za klip „Territory” zespołu The Blaze.
Z kolei w kategorii Radio na shortliście znalazły się 82 prace. Grand Prix otrzymała agencja Ogilvy&Mather Johannesburg za trzy spoty reklamujące KFC. Ponadto przyznano 15 Złotych Lwów, 29 Srebrnych i 48 Brązowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cannes-lions-2017-grand-prix-dla-mccann-new-york-za-pomnik-nieustraszonej-dziewczyny ##
Na tegorocznym Cannes Lions agencje z Polski zdobyły cztery nagrody: FCB Warsaw - Srebrnego i Brązowego Lwa za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska, Bardzo - Brązowego Lwa za spot Allegro „English for beginners”, a Agencja 2012 - Brązowego Lwa za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.

Wszystkie prace nagrodzone złotem w Cannes Lions 2017 w kategoriach Film, Film Craft i Radio
FILM
WE'RE THE SUPERHUMANSKlient: Channel 4Marka: igrzyska paraolimpijskieAgencja: Blink ProductionsKraj: Wielka Brytania
Spot otrzymał także dwa złota w kategorii Film Craft.

JACKIEKlient: HeinekenMarka: HeinekenAgencja: Publicis Italy
5 YEAR PLANKlient: Old SpiceMarka: Old SpiceAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA

DA DA DINGKlient: Nike DelhiMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: Indie
WHAT ARE GIRLS MADE OF?Klient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+Kennedy Amsterdam

UNLIMITED COURAGEKlient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA
UNLIMITED YOUTHKlient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA

UNLIMITED WILLKlient: NikeMarka: NikeAgencja: Wieden+KennedyKraj: USA
THE TRUTH IS HARD TO FIND: HICKSKlient: The New York TimesMarka: subskrypcja treściAgencja: Droga5Kraj: USA
Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.

THE TRUTH IS HARD TO FIND: DENTONKlient: The New York TimesMarka: subskrypcja treściAgencja: Droga5Kraj: USA
Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.
HALLOWEEN - TVKlient: Burns & SmilesMarka: Brun Victims OrganizationAgencja: TBWA/Paris
CAPTUREKlient: Verena InternationalMarka: SureAgencja: McCann WorldgroupKraj: Tajlandia
EVANKlient: Sandy Hook PromiseMarka: Sandy Hook PromiseAgencja: BBDO New York
THE WORLD'S BIGGEST ASSHOLEKlient: Donate LifeMarka: dawstwo organówAgencja: The Martin AgencyKraj: USA
Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.
HOLLYWOOD REJECTS FRENCH FILMSKlient: Alliance Francaise de SingapourMarka: Cine-clubAgencja: Ogilvy&Mather Singapore
PITCHING FRENCH FILMS TO HOLLYWOODKlient: Alliance Francaise de SingapourMarka: Cine-clubAgencja: Ogilvy&Mather Singapore
BEYOND MONEYKlient: Santander BankMarka: konto 1|2|3Agencja: MRM/McCann Spain
CADBURY PRE-JOYKlient: MondelezMarka: Cadbury BubblyAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg
FILM CRAFT
MY MUTANT BRAINKlient: KenzoMarka: KenzoAgencja: MJZKraj: USA
Za spot przyznano dwie złote nagrody.
BATMANKlient: Warchild NGOMarka: Warchild NGOAgencja: RNDBT ContentKraj: Holandia
OSTRICHKlient: SamsungMarka: Samsung Galaxy S8/Gear VRAgencja: Leo Burnett Chicago
Za spot przyznano trzy złote nagrody.
TERRITORYKlient: The BlazeMarka: The BlazeAgencja: IconoclastKraj: USA
GRAVITY CATKlient: Sony Interacitve EintertainmentMarka: Gravity Daze2Agencja: Tohokushinsha Film CorporationKraj: Japonia
GOSHKlient: Jamie XXMarka: “Gosh”Agencja: IconoclastKraj: USA
SAMPHA 'PROCESS'Klient: SamphaMarka: album „Process”Agencja: Pulse FilmsKraj: Wielka Brytania
STILL THE MOST SHOCKING SECOND A DAYKlient: Save the ChildrenMarka: Save the ChildrenAgencja: Whitehouse PostKraj: Wielka Brytania
MERRY CHRISTMAS FROM SYRIAKlient: Czerwony KrzyżMarka: Czerwony KrzyżAgencja: Duval GuillaumeKraj: Belgia
LO & BEHOLDKlient: NetscoutMarka: NetscoutAgencja: Pereira & O’DellKraj: USA
RADIO
PARISKlient: DuracellMarka: Duracell DuralockAgencja: Grey AfricaKraj: RPA
BRITNEYKlient: DuracellMarka: Duracell DuralockAgencja: Grey AfricaKraj: RPA
HARRYKlient: DuracellMarka: Duracell DuralockAgencja: Grey AfricaKraj: RPA
LIVES 1 OF 4 "FRANK"Klient: Fully BookedMarka: księgarnia Fully BookedAgencja: McCann Worldgroup Philippines
LIVES 3 OF 4 "NICKY"Klient: Fully BookedMarka: księgarnia Fully BookedAgencja: McCann Worldgroup Philippines
LIVES 2 OF 4 "HANNA"Klient: Fully BookedMarka: księgarnia Fully BookedAgencja: McCann Worldgroup Philippines
GPSKlient: Mariskal Rock RadioMarka: Mariskal Rock RadioAgencja: Y&R Madrid
BBQKlient: Mariskal Rock RadioMarka: Mariskal Rock RadioAgencja: Y&R Madrid
MAGIC NOODLESKlient: Mariskal Rock RadioMarka: Mariskal Rock RadioAgencja: Y&R Madrid
HITLERKlient: Cepia - Cidadania Estudio Pesquisa Informacao AcaoAgencja: Y&R Brazil
A LOVE SONG WRITTEN BY A MURDERERKlient: Vida MujerMarka: Vida MujerAgencja: Circis Grey Peru
Za spot przyznano dwie złote nagrody.
NO ONE CHEERSESKlient: KFCMarka: Double down burgerAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg
REPEAT THE PUNCHLINEKlient: KFCMarka: Double down burgerAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg
LONG RED THIN SHAPEKlient: KFCMarka: Double down burgerAgencja: Ogilvy&Mather Johannesburg











