KFC: nowy slogan i zdrowsze jedzenie

Po ponad 50 latach Kentucky Fried Chicken (KFC) zastępuje swój slogan reklamowy "Finger Lickin' Good" hasłem "So Good". W menu sieci pojawią się też zdrowsze posiłki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hasło "So Good" zostało już wprowadzone w USA, a w najbliższych kilku miesiącach pojawi się na rynku brytyjskim. Zmianę ma promować kampania reklamowa, której start planowany jest za około dwa miesiące.

""So Good" to coś więcej niż tylko nowy slogan. Chodzi w nim o stawanie się lepszym we wszystkim co robimy, włącznie z naszym wspaniale smakującym jedzeniem, pracą którą wykonujemy z naszymi ludźmi i sposobem w jaki działamy w lokalnych społecznościach" - stwierdził Martin Schuker, dyrektor zarządzający KFC w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Nowy slogan jest elementem strategii KFC, w ramach której w sieci barów szybkiej obsługi pojawią się zdrowsze dania, a obok cen w menu podane zostaną wartości kaloryczne poszczególnych posiłków.

KFC już wcześniej rezygnowała z hasła "Finger Lickin' Good". Stało się tak pod koniec ubiegłego wieku, ale w roku 2008 sieć wróciła do sloganu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"