KFC: nowy slogan i zdrowsze jedzenie

Po ponad 50 latach Kentucky Fried Chicken (KFC) zastępuje swój slogan reklamowy "Finger Lickin' Good" hasłem "So Good". W menu sieci pojawią się też zdrowsze posiłki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hasło "So Good" zostało już wprowadzone w USA, a w najbliższych kilku miesiącach pojawi się na rynku brytyjskim. Zmianę ma promować kampania reklamowa, której start planowany jest za około dwa miesiące.

""So Good" to coś więcej niż tylko nowy slogan. Chodzi w nim o stawanie się lepszym we wszystkim co robimy, włącznie z naszym wspaniale smakującym jedzeniem, pracą którą wykonujemy z naszymi ludźmi i sposobem w jaki działamy w lokalnych społecznościach" - stwierdził Martin Schuker, dyrektor zarządzający KFC w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Nowy slogan jest elementem strategii KFC, w ramach której w sieci barów szybkiej obsługi pojawią się zdrowsze dania, a obok cen w menu podane zostaną wartości kaloryczne poszczególnych posiłków.

KFC już wcześniej rezygnowała z hasła "Finger Lickin' Good". Stało się tak pod koniec ubiegłego wieku, ale w roku 2008 sieć wróciła do sloganu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele