Najnowszy klip, który właśnie wszedł do emisji, to pierwszy materiał powstały w ramach startującej platformy komunikacji dla klienta "I Want KFC". Jej zadaniem jest wzmocnienie pozycjonowania marki i budowanie głębszych relacji z odbiorcami.
Reklama skupia się na nowym produkcie Kentucky Hot Dog, który ma potencjał, by stać się kolejnym hitem w ofercie KFC. Charakterystyczny motyw muzyczny ma jeden cel - sprawić, by obok nowości nie dało się przejść obojętnie.

– Budowanie nowej platformy komunikacji to jeden z najbardziej ekscytujących momentów w relacji z marką. Nasza długoletnia współpraca z KFC dała nam wyjątkową perspektywę. Mogliśmy naprawdę wejść głęboko w DNA marki i wspólnie otworzyć nowy rozdział jej komunikacji. Cieszę się, że inaugurujemy go kampanią dla tak wyrazistej nowości jak KFC Kentucky Hot Dog i już nie mogę się doczekać jej dalszych odsłon! – mówi Michał Sosiński, deputy creative director w McCann Poland.
Agencja McCann Poland w ramach współpracy odpowiada za pełen zakres strategiczno-kreatywny - od opracowania insightu i stworzenia nowej platformy komunikacyjnej, po egzekucję kreatywną kampanii oraz pełen nadzór produkcyjny.
Za realizację produkcji spotu odpowiadał dom produkcyjny Absolut Production. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.











