KFC rusza z nową platformą komunikacyjną

Sieć KFC wprowadza nową platformę komunikacyjną "I want KFC". Odpowiada za nią agencja McCANN Poland. Platformę i nową kampanię z produktem Kentucky Hot Dog promuje spot.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
KFC rusza z nową platformą komunikacyjną
KFC ma nową platformę komunikacyjną

Najnowszy klip, który właśnie wszedł do emisji, to pierwszy materiał powstały w ramach startującej platformy komunikacji dla klienta "I Want KFC". Jej zadaniem jest wzmocnienie pozycjonowania marki i budowanie głębszych relacji z odbiorcami.

Reklama skupia się na nowym produkcie Kentucky Hot Dog, który ma potencjał, by stać się kolejnym hitem w ofercie KFC. Charakterystyczny motyw muzyczny ma jeden cel - sprawić, by obok nowości nie dało się przejść obojętnie.

– Budowanie nowej platformy komunikacji to jeden z najbardziej ekscytujących momentów w relacji z marką. Nasza długoletnia współpraca z KFC dała nam wyjątkową perspektywę. Mogliśmy naprawdę wejść głęboko w DNA marki i wspólnie otworzyć nowy rozdział jej komunikacji. Cieszę się, że inaugurujemy go kampanią dla tak wyrazistej nowości jak KFC Kentucky Hot Dog i już nie mogę się doczekać jej dalszych odsłon! – mówi Michał Sosiński, deputy creative director w McCann Poland.

Agencja McCann Poland w ramach współpracy odpowiada za pełen zakres strategiczno-kreatywny - od opracowania insightu i stworzenia nowej platformy komunikacyjnej, po egzekucję kreatywną kampanii oraz pełen nadzór produkcyjny.

Za realizację produkcji spotu odpowiadał dom produkcyjny Absolut Production. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Nowość! Kentucky Hot Dog za 12,99 zł 🔥Wpadnij do KFC i spróbuj obu smaków! 🌭

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii