W komunikacie Ericsson wyjaśnia sposób działania nowej usługi. Jest ona dostępna za pośrednictwem specjalnej strony internetowej, a po wejściu na nią użytkownik dokonuje zamówienia i płatności. Miejsce dostawy można wpisać ręcznie (konkretne miejsce na trybunie stadionu Legii), ale możliwe jest też zeskanowanie telefonem kodu QR, w które wyposażone są wszystkie krzesełka na obiekcie. Dzięki temu, jak podkreśla Ericsson, kibice otrzymują zamówienie bez konieczności ruszania się z miejsca, stania w uciążliwych kolejkach i ryzyka, że przeoczą istotne akcje w rozgrywanym meczu.
Nowa platforma jest dostępna dzięki zaprojektowanej i stworzonej przez Ericssona sieci Wi-Fi umożliwiającej łączenie się z szybkim internetem na całym stadionie Legii, jak również w innych obiektach położonych przy Łazienkowskiej 3 - klubowych biurach, sklepie kibica oraz w stadionowej restauracji.

- Rozwiązanie Ericsson Small Cell as a Service (SCaaS), które wdrożyliśmy na stadionie Legii Warszawa, można wykorzystać również w innych środowiskach, w których w jednym czasie przebywa znaczna ilość ludzi - podkreśla Jacek Falkiewicz, key account manager w Ericssonie odpowiedzialny za współpracę z Legią. - Ericsson stosuje to rozwiązanie na lotniskach, w centrach handlowych i sieciach restauracyjnych.
Pierwszy test nowej usługi został przeprowadzony podczas meczu 28 lutego br. Kolejne etapy współpracy Ericssona i Legii Warszawa zakładają dostawę produktów ze sklepu Legia Fanstore na konkretne krzesełko oraz możliwość obejrzenia powtórek bramek w trakcie meczu za pomocą aplikacji mobilnej.











