Kibicowska kampania Monte z Bartoszem Kurkiem bez zmian, chociaż siatkarz nie zagra w mistrzostwach

Ruszyła kampania reklamowa deserów mlecznych Monte (produkowanych przez Zott Polska) z udziałem Bartosza Kurka nawiązująca do siatkarskich mistrzostw świata. Akcja jest prowadzona zgodnie z założeniami, chociaż nieoczekiwanie okazało się, że zawodnik nie zagra w turnieju.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kibicowska kampania Monte z Bartoszem Kurkiem bez zmian, chociaż siatkarz nie zagra w mistrzostwach

Kampania, prowadzona pod hasłem „Kibicuj z Monte”, zachęca fanów siatkówki do udziału w konkursie, w którym należy na wybranym portalu społecznościowym (Facebook, Twitter, Instagram) pokazać w formie tekstu, zdjęcia lub wideo, jak dopinguje się naszą reprezentację, dodając do tego hashtag „#kibicujzmonte”. Codziennie do wygrania są trzy piłki i koszulka drużyny, a co tydzień - voucher o wartości tysiąca zł na zakupy w sieci sklepów Decathlon.

Akcja, zaplanowana od 18 sierpnia do 21 września, jest związana z mistrzostwami świata siatkarzy, które odbędą się w Polsce od 30 sierpnia do 21 września, a mecze w swoich kodowanych kanałach będzie transmitował Polsat (więcej na ten temat). Ambasadorem kampanii jest Bartosz Kurek, który w reklamach Monte występuje od dwóch lat (zobacz zeszłoroczny spot).

grafika

W zeszłym tygodniu trener naszej reprezentacji nieoczekiwanie zdecydował, że Bartosz Kurek z powodu słabej formy nie będzie grał w mistrzostwach. Przez kilka dni rozpisywały się o tym najważniejsze media sportowe.

- Żałujemy oczywiście, że nie zobaczymy Bartka Kurka w rozgrywkach, ale jako prawdziwi fani siatkówki trzymamy kciuki za sukcesy całej polskiej drużyny, a Bartka wspieramy na każdym etapie jego kariery siatkarskiej, nie tylko wtedy gdy jest częścią naszej drużyny narodowej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewelina Czuczman, specjalista ds. komunikacji w Zott Polska.

Jednocześnie zapewnia, że kampania jest realizowana zgodnie z pierwotnym planem. - Ideą konkursu „Kibicuj z Monte” jest pokazanie, jak polscy fani kibicują drużynom biorącym udział w tegorocznych mistrzostwach świata siatkarzy - podkreśla.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), internet (m.in. serwisy lifestylowy, kulinarny i parentingowe, strony z sieci Google, Facebook) oraz outdoor (475 citylightów i 145 billboardach w ośmiu największych miastach).

Koncepcję kampanii wspólnie z Zott Polska przygotowały agencja reklamowa Isobar Poland i dom mediowy Carat Polska. Isobar odpowiada też za kreację reklam i obsługę konkursu, a Carat - za planowanie i zakup mediów w telewizji i internecie. Komunikację outdoorową realizuje agencja Posterscope, działania internetowe w modelu RTB - agencja Amnet Polska, a aktywności w sieci Google i na Facebooku - agencja iProspect.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych