KidsCo świętuje urodziny Sonica!

KidsCo uczci rocznicę maratonem filmów z udziałem niebieskiego jeża, premiera w czwartek, 23 czerwca

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

KidsCo, międzynarodowy kanał dziecięcy, obchodzi dziś dwudzieste urodziny jeża Sonica (Sonic the Hedgehog). Z tej okazji zostanie nadany specjalny maraton filmów z jego udziałem, a na stronie internetowej KidsCo - www.kidscotv.tv pojawią się okolicznościowe materiały promocyjne.

Sonic to niebieski jeż, który potrafi poruszać się z prędkością ponaddźwiękową i zwijać w kłębek, zwłaszcza po to, by zaatakować swojego wroga, doktora Robotnika. Sonic jest głównym bohaterem serii gier wydanych przez firmę Sega, a także rozlicznych komiksów, filmów animowanych oraz filmu pełnometrażowego. Pierwsza gra z serii została wydana 23 czerwca 1991 roku. Celem firmy Sega było wykreowanie postaci konkurencyjnej wobec Mario stworzonego przez Nintendo. Sonic jest obecnie jednym z najbardziej znanych bohaterów gier wideo. Wielkość sprzedaży gier z tej serii przekroczyła już 80 milionów egzemplarzy.

Kanał KidsCo nadaje serial Sonic Underground na wielu rynkach (65), w tym także w Polsce, prezentowany jest w 14 językach. Sonic Underground to już klasyczna pozycja w ofercie kanału KidsCo, program jest niezwykle popularny na całym świecie. Stanowi on część bloku „Poranek z bohaterami gier wideo”, którego nadawanie rozpoczęto w kwietniu 2011 roku. Pasmo porankowe to wysokiej jakości oferta programowa o charakterze edukacyjno-rozrywkowym, przeznaczona dla widzów na całym świecie — dzieci w wieku od 6 do 10 lat, dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodzin.

Paul Robinson, dyrektor generalny kanału KidsCo, powiedział: „Jesteśmy naprawdę dumni

z naszej oferty programowej. Prezentujemy szeroką gamę klasycznych i premierowych seriali i filmów, a także materiałów nadawanych po raz pierwszy w telewizji. Działamy w 95 krajach w różnych regionach świata. Wiemy co lubią młodzi widzowie i jesteśmy świadomi czym kierują się rodzice wybierając programy, które powinny obejrzeć ich dzieci. Dlatego naszym celem jest zaoferowanie całym rodzinom różnorodnych i atrakcyjnych propozycji. Sonic Underground to kultowa seria, którą prezentujemy z ogromną przyjemnością i mamy nadzieję robić to także w przyszłości, cały czas myśląc o rozszerzaniu naszej oferty programowej.”

xxx

O kanale KidsCo

KidsCo to czwarty pod względem wielkości globalny kanał telewizyjny dla dzieci. KidsCo zadebiutowało na polskim rynku we wrześniu 2007 r. Kanał jest spółką joint venture, będącą w posiadaniu czołowych firm medialnych, takich jak NBC Universal, Corus Entertainment Inc (Nelvana) i Cookie Jar Entertainment.

Globalnie kanał KidsCo emitowany jest poprzez telewizję naziemną, VOD, SVOD oraz kanały IPTV. Dzięki sukcesywnej realizacji planu dystrybucji, KidsCo można oglądać prawie na całym świecie, w takich krajach jak: Belgia, Kambodża, Francja, Niemcy, Hong Kong, Słowenia, Hiszpania, Palau, Papua Nowa Gwinea, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Singapur, Kora Południowa, Afryka subsaharyjska, Tajlandia, Turcja, Węgry, Bliski Wschód, Ukraina oraz Filipiny.

Kanał KidsCo oferuje szeroki wybór programów rozrywkowo-edukacyjnych dla dzieci, w skład których wchodzą animowane seriale telewizyjne oraz pełnometrażowe filmy. Oferta programowa kanału jest efektem współpracy KidsCo z wiodącymi firmami medialnymi, w tym Cookie Jar Group oraz Corus Nelvana, jak również z niezależnymi dostawcami programów – BBC, Sesame Workshop, Fireworks, Iconix, TV Loonland, Daro Film i Decode.

Na kanale KidsCo można obejrzeć znane na całym świecie bajki, takie jak: The Wiggles, Inspektor Gadget, Sabrina, Wallace i Gromit, S Club 7, Truskawkowe ciastko, Nowe przygody Madeline, Babar, Denis Rozrabiaka, Franklin oraz Rolie Polie Olie.

Dodatkowych informacji udzielają:

Magda Kocoń

Direct: + 48 22 536 04 72

Mobile: +48 601 575 117

E-mail: magda.kocon@grayling.com

Irena Czerniawska

Direct: + 48 22 536 04 49

Mobile: + 48 607 104 732

E-mail: irena.czerniawska@grayling.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą