Przetarg obejmuje cały świat, z wyjątkiem części poświęconej mediom w USA, którą w zeszłym roku wygrał Publicis. Lokalnie obsługą mediową Kimberly-Clark zajmuje się agencja Mindshare (GroupM).
Obsługa kreatywna jest prowadzona na zasadzie marka po marce. Na przykład agencja R/GA z Interpublic pracowała dla marek Kleenex i VIVA. Z kolei agencje należące do WPP Ogilvy i VML - również pracowały dla niektórch marek Kimberly-Clark na innych rynkach.
Z informacji serwisu Ad Age wynika, że w przetargu uczestniczą holdingi: Publicis, WPP, Omnicom Group i Interpublic. Każdy z nich współpracuje już z tym marketerem albo reklamowo albo mediowo. Przedstawiciele żadnej z tych firm nie komentują tyh doniesień.
„Kimberly-Clark jest w trakcie przeprowadzania globalnego przetargu na obsługę mediową i kreatywną, z wyłączeniem naszej działalności mediowej w USA” – potwierdził serwisowi Ad Age rzecznik Kimberly-Clark. "To część wdrażania naszej strategii Powering Care. Robimy to, aby lepiej służyć naszym markom i naszej rozwijającej się strukturze organizacyjnej”.

Powering Care to program restrukturyzacyjny o wartości 1,5 mld dolarów uruchomiony przez Kimberly-Clark na początku tego roku. Firma zamierza sfinalizować przetarg jeszcze w tym roku.











