Kino Polska kampanią chce przyciagnąć millenialsów

Kanał telewizyjny Kino Polska prowadzi kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia millenialsów, poprzez współpracę z influencerami i promowanie nowszych produkcji z ramówki.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kino Polska kampanią chce przyciagnąć millenialsów

Koncept kreatywny kampanii zbudowany jest wokół hasła „Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy". Jej celem jest zachęcenie widzów w wielu 30-45 lat (pokolenie Millenialsów) do oglądania polskich filmów w Kino Polska.

Do współpracy w ramach kampanii zostali zaangażowani twórcy internetowi - influencerzy, którzy pokazują, jak polskie kino towarzyszy nam w życiu na co dzień i stanowi integralną część popkultury. W specjalnie stworzonych autorskich materiałach nawiązują do popularnych cytatów bądź kultowych scen z polskiej kinematografii. W ten sposób uświadamiają odbiorcom, jak duży wpływ polskie kino ma na otaczającą nas rzeczywistość i jak często się nim inspirujemy. 

- Postawiliśmy na współpracę z influencerami, ponieważ chcemy odmłodzić wizerunek Kino Polska i dotrzeć do nowych widzów. Niedawno odświeżyliśmy oprawę kanału, który zyskał nową identyfikację wizualną i muzyczną. W obecnie prowadzonej kampanii podkreślamy, że kanał posiada w ofercie dużo produkcji z ostatnich lat, nie tylko starsze, klasyczne filmy. Kręci nas polskie kino i chcielibyśmy by grono widzów stale poszerzało się o nowe grupy odbiorców. – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, chief marketing & digital officer w SPI International.  

Prowadzone działania obejmują współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, jak również kampanię telewizyjną oraz autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Wsparcie stanowią działania promocyjne prowadzone u operatorów kablowych i satelitarnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media, a koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez Havas Play. W przygotowanych kreacjach reklamowych zostały wykorzystane filmy, które można oglądać w Kino Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski