Kino Polska TV jeszcze zyskowniejsza. Stopklatka liderem wzrostu

Według wstępnych danych w drugim kwartale 2025 roku zyskowność grupy kapitałowej Kino Polska TV zwiększyła się dwukrotnie mocniej od jej przychodów. Najwyższy wzrost wypracowała Stopklatka.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Kino Polska TV jeszcze zyskowniejsza. Stopklatka liderem wzrostu
fot. mat. prasowy

Grupa Kino Polska TV według wstępnych wyników w zeszłym kwartale wypracowała 84,86 mln zł przychodów z umów z klientami. Wobec 79,97 mln rok wcześniej oznacza to wzrost o 6 proc.

Zyskowność firmy poszła w górę mocniej: na poziomie operacyjnym o 15 proc. do 24,72 mln zł, a w ujęciu netto – o 13 proc. do 19,96 mln.

Natomiast w całej pierwszej połowie br. przychody nadawcy zwiększyły się r/r o 4 proc. do 161,47 mln zł, zysk operacyjny – o 9 proc. do 48,55 mln, a zysk netto – o 7 proc. do 39,01 mln.

W komunikacie grupa Kino Polska TV wskazała, że zarówno w minionym kwartale, jak i całym półroczu najmocniej w górę poszły wyniki Stopklatki. Wzrosty zanotowała też w pionach obejmujących kanały FilmBox i stacje tematyczne oraz produkcję kanałów tv, ponadto zaksięgowała dodatnie różnice kursowe.

Spadki nastąpiły zaś w przypadku Zoom TV oraz kanałów Kino Polska.

Niedawno walne zgromadzenie akcjonariuszy Kino Polska TV zdecydowała, że spółka z zeszłorocznego zysku wypłaci prawie 12,5 mln zł dywidendy. Dzień ustalenia prawa do dywidendy wyznaczono na 22 sierpnia br., a jej wypłatę na 29 sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Nowa copywriterka w FCB Warsaw

Nowa copywriterka w FCB Warsaw