Kino Polska TV w 2020 roku stawia na kabarety. 3-krotnie większy budżet

Grupa Kino Polska TV w 2020 roku względem poprzedniego trzykrotnie zwiększy budżet na produkcję programów kabaretowych. Wiosną widzowie zobaczą kolejne sezony cykli „I love kabaret”, „Nowa scena śmiechu” i „Nowy kabaretowy rejs”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Kino Polska TV w 2020 roku stawia na kabarety. 3-krotnie większy budżet
grupa performerów Fair Play Crew; fot. Dariusz Gałązka, AKPA

Spółka nie podaje konkretnej kwoty przewidzianej na produkcję audycji o charakterze kabaretowym.

- Programy kabaretowe, które wyprodukowaliśmy w 2019 roku doskonale sprawdziły się w naszych kanałach, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację i istotne zwiększenie budżetu produkcji. Mieści się on jednak w ramach założonych przez nas budżetów na kontent - komentuje Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV. - Popularność kabaretów w Polsce jest bardzo duża i ciągle rośnie, czego codziennie dowodzą nasi widzowie. Własne produkcje - zarówno programy kabaretowe, jak i pełnometrażowe filmy, których produkcję zapowiedzieliśmy - budują naszą silną pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku telewizyjnym - dodaje.

„I love kabaret”, „Nowa scena śmiechu” i „Nowy kabaretowy rejs” w wiosennej ramówce

Wiosną 2020 roku na antenie kanałów z portfolio Kino Polska TV pojawią się trzy produkcje tego typu: drugi sezon „I love kabaret”, który będzie można oglądać od 29 lutego w Zoom TV, druga odsłona „Nowej sceny śmiechu” - od 6 marca w Stopklatka TV i druga seria „Nowego kabaretowego rejsu” - w kwietniu w Kino Polska.

Każda z serii programów składa się z ośmiu 45-minutowych odcinków. Ich reżyserką jest Beata Harasimowicz. Za produkcję odpowiada Story Production.

Na 2020 rok spółka Kino Polska TV zapowiada również wyprodukowanie dwóch komercyjnych filmów fabularnych, m.in. filmu „Po moim trupie” w reżyserii Tomasza Koneckiego i z udziałem Rafała Zawieruchy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?