Klienci chcą być bardziej samodzielni

Klienci Poczty Polskiej chcą być bardziej samodzielni. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród uczestników XXIII Forum Ekonomicznego w Krynicy – Zdroju, którzy odwiedzili zaprezentowaną tam modelową placówkę Poczty Polskiej. Wyniki te potwierdzają wcześniejsze badania zrealizowane przez firmę badawczą MillwardBrown.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wygląd nowych placówek Poczty Polskiej oceniono na poziomie bardzo dobrym i raczej dobrym (74 proc. i 26 proc.). Ponad połowa respondentów (52 proc.) za ich największy atut uznała brak tradycyjnych okienek w placówce i możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Poczty Polskiej. Doceniane były także możliwość samoobsługi (32 proc.), m.in. poprzez wprowadzenie modułu do samodzielnego nadawania listów i paczek.

Za sprawą nowych technologii w zachowaniach konsumenckich dokonuje się ogromna zmiana. Klienci usług masowych chcą być coraz bardziej samodzielni, niezależni, z nieograniczonym dostępem do usług. Dostawcy muszą dopasować do tego swoje strategie – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Odwiedzających modelową placówkę pytano także o ocenę możliwości wprowadzenia rozwiązań z zakresu e-government, nad którymi obecnie pracuje Poczta Polska. 88,7 proc. badanych jest zainteresowanych uzyskaniem w placówce Poczty Polskiej dokumentów z rejestrów centralnych, takich jak KRS, KRK czy Urząd Skarbowy.

Ankietę oceniającą nowy wizerunek Poczty Polskiej przeprowadzono podczas XXIII Forum Ekonomicznego w dniach 3-4 września 2013 r. Wzięły w nim udział osoby, które odwiedziły mobilną placówkę Poczty Polskiej.

Podobne pozytywne opinie dot. zmian zachodzących w spółce wyrazili klienci Poczty w badaniu przeprowadzonym w I kwartale br. przez MillwardBrown. Na pytanie o nową placówkę ponad 9 na 10 pytanych oceniło ją pozytywnie, z czego bardzo dobrze” (69%), a „dobrze” (27%). Ponad połowa (51%) wysoko oceniła jakość obsługi: brak kolejek, szybką, profesjonalną oraz miłą obsługę.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele