W nowej reklamie Idea Banku jego klienci, właściciele małych firm, tańczą do piosenki „Happy” Pharella Williamsa. Przeróbki teledysku do tego przeboju są popularne od kilku miesięcy, przygotowali je m.in. mieszkańcy największych polskich miast. Natomiast Idea Bank własną wersję klipu, który w skróconej formie jest teraz wykorzystywany w kampanii, udostępnił trzy tygodnie temu.
Kampania podkreśla, że na lokacie Happy przez trzy miesiące obowiązuje oprocentowanie wynoszące 4,5 proc. Lokatę można założyć przez internet, na kwotę do 10 tys. zł, bez konieczności posiadania konta w Idea Banku.
Akcja reklamowa od najbliższej środy będzie prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2 i kanałach tematycznych, m.in. TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu i Canal+) oraz internecie (YouTube, serwisy VoD, Facebook).

Kreację kampanii Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Koi Studio. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Mediavest (telewizja) i Sales & More (internet).











