Klient Twojego Klienta jest naszym Czytelnikiem

Nowa kampania Biura Reklam i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęła się nowa kampania przygotowana przez Moby Dick Warszawa dla Biura Reklam i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu".

Seria ogłoszeń w formie 2 teaserów oraz rozwiązującego zagadkę trzeciego ogłoszenia w symboliczny sposób ukazuje łańcuch zależności pomiędzy nadawcami przekazów reklamowych (wydawcą gazety i reklamodawcą) a czytelnikiem - czyli ostatecznym odbiorcą przekazów. Puentą jest sugestia wyrazistego oddzielenia świata własnych, subiektywnych opinii osób decydujących o planowaniu kampanii mediowych od świata wartości adresatów przekazów.

Kampania adresowana jest do firm pośredniczących w zakupie powierzchni reklamowej w "Super Expressie" (agencji reklamowych, domów mediowych). oraz wszyskich potencjalnych reklamowdawców. Działania są kontynuacją tegorocznych działań business to business "Super Expressu", zapoczątkowanych na wiosnę kampanią "Przyłapani".

Kampania będzie prowadzona od początku października do grudnia w prasie branżowej,  tygodnikach (Przekrój, Wprost, Newsweek) i tytułach ekonomicznych (Puls Biznesu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?