Klub Komediowy przygotował własny, alternatywny tekst, który został podłożony pod wideo ze spotem promocyjnym TVP Kobieta. Tekst przygotował Mateusz Lewandowski. Materiał został zamieszczony na facebookowym kanale Klubu.
- Wołajcie siostrę, ciocię i mamę, to dla nich bajka, oto Tomasz Kammel. Dla widzów dorosłych, nie dla bąbelków, to wstęp do pornosa czy reklama żelków? - słychać w zmienionej przez Klub Komediowy wersji reklamy TVP Kobieta. - Brokuły dla męża, by go sobie zaskarbić, prosto z kucheneczki jak dla lalki Barbie. Jak to w psychiatryku są wybuchy radości, to pewnie z tego nadmiaru wolności - śpiewa Klub Komediowy.

- Naszym zdaniem kanał kobiecy, niezależnie w jakiej telewizji, musi być dowcipny i prowadzony z lekkością i dystansem, zatem postanowiliśmy delikatnie poprzekomarzać się z twórcami dość „intensywnego" estetycznie klipu promocyjnego. Mamy nadzieję, że nasz dobroduszny w sumie wierszyk, zainspiruje do obrazków malowanych w mniej jednoznacznych barwach - komentują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Klubu Komediowego.
W grudniu ubiegłego roku Klub Komediowy nagrał parodię reklamy Apart z udziałem Anny Lewandowskiej, Małgorzaty Sochy I Julii Wieniawy. Film miał kilka milionów wyświetleń i zebrał w sieci bardzo dobre oceny.
Telewizja Polska uruchamia TVP Kobieta
Od 14 lutego Telewizja Polska promuje spotem nowy kanał TVP Kobieta, który ma zacząć nadawanie 8 marca.
Spot z muzyką z filmu „Pretty Women” w tle przedstawia Tomasza Kammela oraz czołowe dziennikarki i prezenterki stacji (m.in. Idę Nowakowską, Martę Manowską) ubrane w cukierkowe stroje, z uśmiechem na twarzy wykonujące wiele domowych obowiązków, takich jak sprzątanie, gotowanie czy zajmowanie się dziećmi.

W tle można zobaczyć zamkniętą na łańcuch lodówkę czy przymocowany nim czajnik. Tomasz Kammel w ostatniej scenie przeistacza się w Marzenę Rogalską (dziennikarka w tym tygodniu nieoczekiwanie ogłosiła odejście z Telewizji Polskiej).
Reklama nie przypadła internautom do gustu - na YouTube w środę popołudniu spot miał 13 tysięcy "łapek" w dół przy zaledwie 523 "w górę". Reklama ma ponad 293 tys. wyświetleń.
Eksperci oceniający spot na łamach Wirtualnemedia.pl uważają, że Telewizja Polska spotem tym promuje stereotypowe pokazywanie kobiet w roli kucharek, sprzątaczek i opiekunek do dzieci. Lansuje ponadto konserwatywną wizję świata kobiet, nieprzystającą do rzeczywistości w dobie tak głośnych wydarzeń jak Strajk Kobiet i rosnącej emancypacji kobiet w polskim społeczeństwie.











