Kobiece nastroje miłosne w kampanii maskar Revlon

Za miesiąc ruszy internetowa kampania reklamowa nowej kolekcji maskar Revlon (dystrybuowanych w Polsce przez Baltic Company). Za przygotowani i realizację akcji odpowiada agencja VanLeif, która rozpoczyna w ten sposób obsługę marki Revlon.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Koncepcją kreatywną reklam będzie pokazywanie różnych nastrojów kobiet w miłości, takich jak pożądanie, namiętność, czułość czy zmysłowość. Kampania, pod hasłem „Love is on”, ma inspirować kobiety do szukania swojego nowego oblicza w relacji z partnerem.

Głównym elementem akcji będzie serwis internetowy Loveison.pl, w którym użytkowniczki będą mogły m.in. dowiedzieć się więcej o swoich nastrojach, rozwiązać psychotest, skorzystać z porad psychologa oraz wziąć udział w konkursie. Jednocześnie będę prowadzone działania na profilach marki Revlon w social media, w ramach reklamy natywnej i we współpracy z partnerem medialnym.

grafika

Agencja VanLeif odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Działania będą realizowane do końca września.

Firma pozyskała to zlecenie w przetargu, w którym startowała m.in. Isobar Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"