„Kobieta i Życie” liderem miesięczników po trzech kwartałach (top 121 tytułów)

W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 121 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników po trzech kwartałach (top 121 tytułów)

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 358 728 egz. W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2013 roku zwiększyła się ona o 8,95 proc. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce piąte.

Na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 343 907 egz., po spadku o 9,88 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był czwarty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 4,35 proc. do 316 825 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego pisma zwiększył się o 0,95 proc. do 306 847 egz. W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku tytuł ten był siódmy.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda), który rok wcześniej był wiceliderem. W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się w liczbie 303 912 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik spadł o 17,57 proc.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - awansował z miejsca dziesiątego na dziewiąte. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 201 017 egz., po spadku o 5,60 proc.Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla pań. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jedno pismo luksusowe.

W zestawieniu ujęto monitorowane przez ZKDP tytuły nie branżowe.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu