Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 337 406 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,62 proc.
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 286 823 egz., po spadku o 8,35 proc.
Trzecie były „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 13,50 proc. do 262 156 egz.
Oczko niżej znalazł się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu - o 29 proc. do 175 813 egz.
Względem poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 15,63 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











