Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 371 209 egz. W porównaniu do I kwartału 2013 roku zwiększyła się ona o 7,39 proc. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce trzecie.
Na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 357 019 egz., po spadku o 10,55 proc.Ostatnią pozycję podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 8,28 proc. do 318 448 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Tytuł ten w sierpniu ub.r. został odświeżony (więcej na ten temat).Z kolei największy spadek zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która zajęła miejsce piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 22,83 proc. do 214 749 egz.

W marcu 2014 roku liderem (po awansie z miejsca czwartego) również był miesięcznik „Kobieta i Życie”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2013 roku zwiększyła się o 8,53 proc. do 358 468 egz. Z piątego na drugie miejsce awansował „Poradnik Domowy” (355 432 egz.; wzrost o 22,49 proc. - największy w zestawieniu). Natomiast z pozycji lidera na trzecie miejsce spadły „Dobre Rady” (351 928 egz.; spadek o 9,29 proc.). Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Claudia” - było to 39,18 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.












