Siódma edycja „Kobiety na krańcu świata” emitowana była na antenie TVN w niedziele o godz. 11.00, w okresie od 6 września do 8 listopada br. Średnia widownia wszystkich 10 odcinków wyniosła 1,33 mln osób, co przełożyło się na 14,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który obejrzało 1,8 mln osób.
TVN w paśmie nadawania „Kobiety na krańcu świata” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który nadawał wtedy filmy animowane i miał 7,93 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2 (m.in. „Podróże z historią”, „Wojciech Cejrowski - Boso przez świat” i „Makłowicz w podróży”; 6,73 proc.) i TVP1 (głównie serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 4,60 proc.). W grupie komercyjnej kolejność czołowych stacji była taka sama.

Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków programu wyniosły 2,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W najnowszym sezonie „Kobiety” Martyna Wojciechowska odwiedziła m.in. najmniejszą kobietę świata mieszkającą w Indiach czy mieszkankę Filipin, która co roku w Wielki Piątek poddaje się ukrzyżowaniu.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.











