Wyniki słuchalności stacji radiowych w pierwszym kwartale 2005 roku wskazują na wyraźne umocnienie pozycji radia RMF FM wśród kobiet w szerokim przedziale wiekowym 20-49 lat. RMF FM jest najchętniej wybieraną stacją radiową w tej grupie, osiągając 26,6% udziału w rynku słuchalności. Przewaga nad kolejną stacją sukcesywnie wzrasta i wynosi obecnie blisko 5%. ).
KOBIETY, 20-49Udział w rynku słuchalności grudzień 2004 :luty 2005styczeń 2005 :marzec 2005Radio RMF FM26,1%26,7%Radio Zet21,9%22,0%Polskie Radio Program 18,8%7,9%Polskie Radio Program 36,3%6,4%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company
Przypomnijmy, co podawaliśmy już wczoraj, że w I kwartale 2005 roku najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM. Na drugim miejscu jest Radio Zet a na trzecim PR 1 (więcej).












