'Kocham Cię Polsko' mimo spadku widowni wygrywa z konkurencją

Drugi sezon programu rozrywkowego "Kocham Cię Polsko", który TVP 2pokazuje w piątki o 21.10, ogląda mniej widzów niż nadawaną wiosnąpierwszą edycję show. W czasie emisji widowiska Dwójka nadal jestjednak liderem rynku telewizyjnego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, żetrzy pierwsze odcinki drugiej serii "Kocham Cię Polsko" obejrzałośrednio 2,82 mln widzów, dając stacji 21,07 proc. udziału w grupie4+ 17,39 proc. w grupie 16-49. Pokazywana wiosną br. premierowaedycja show po trzech odcinkach miała 3,34 mln oglądających przyudziale wynoszącym 23,39 proc. w 4+ i 20,24 proc. w 16-49.

Natomiast w analogicznym okresie ub. r. pozycje emitowane wczasie, gdzie nadawany jest obecnie program "Kocham Cię Polsko",oglądało 2,6 mln osób, a udział TVP 2 kształtował się wtedy napoziomie odpowiednio 20,17 proc. i 21,02 proc.

W paśmie emisji drugiej serii "Kocham Cię Polsko" Dwójka wygrywaz konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku. Drugiemiejsce z udziałem wynoszącym 18,12 proc. zajmuje Polsat, emitującyfilmy fabularne, a raz także mecz siatkarek w ME, trzecia jeststacja TVN (15,95 proc.; filmy), a czwartą pozycje zajmuje Jedynka(14,79 proc.; także filmy i serial "Miecz prawdy").

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja