"Kociołek do syta" - nowe smaki wsparte kampanią w sieci

Ruszyła kampania promująca dwa nowe smaki "Kociołka do syta" marki Łowicz (Agros-Nova).

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe smaki "Kociołka do syta" - chłopski (z kiełbasą, boczkiem, kapustą  i ziemniakami) i a' la carbonara (z makaronem oraz sosem śmietanowym, z dodatkiem boczku) - w internecie promuje specjalnie przygotowana strona oraz kampania banerowa.

W specjalnie przygotowanym serwisie www.kociolekdosyta.pl/nowe można znaleźć informacje na temat nowych smaków. Internauci mogą także rozwiązać test, który odpowiada na pytanie: Jaki jesteś bardziej? chłopski czy carbonara?

grafika

Kampania w internecie, promująca dwa nowe smaki "Kociołków do syta", jest uzupełnieniem działań off-linowych, które obejmują ogólnopolską prasę oraz reklamy radiowe.

Całością prac projektowych, wdrożeniem strony oraz przygotowaniem kreacji reklamowych zajęła się agencja Kamikaze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"