Škoda Polska promuje się przy relacjach z Tour de France w Eurosporcie

Škoda Polska (Volkswagen Group Polska) rozpoczęła współpracę z kanałem Eurosport. Marka będzie sponsorować relacje z wyścigu Tour de France na kanałach tego nadawcy. Akcję „Tour de Škoda” wspiera konkurs, a za działania komunikacyjne odpowiada MediaCom Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Škoda Polska jest w sponsorem relacji z Tour de France na kanałach Eurosportu. W ramach tej współpracy w minioną sobotę ruszyło też internetowe studio eksperckie, w którym znani komentatorzy i eksperci na fanpage’ach Eurosportu oraz Škoda Polska rozmawiają na temat słynnego wyścigu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/103-tour-de-france-na-zywo-w-eurosporcie-i-eurosport-player ##

Wspólna inicjatywa nosi nazwę „Tour de Škoda” i wspierana będzie konkursem, w którym będzie można sprawdzić swoją wiedzę na temat samochodów sponsora, wyścigu Tour de France oraz kolarstwa.

- Zależy nam na tym, aby wprowadzić nową jakość do sposobu, w jaki nasi widzowie śledzą imprezy sportowe i w jaki sposób przeżywają emocje. Eurosport nie ma sobie równych w tym zakresie. Współpraca ze Škoda realizowana jest w ramach Eurosport Experience, rozwiązania dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczyć narzędzi do budowania emocjonalnej więzi pomiędzy marką i konsumentem - opisuje Jacek Szymczyk, ad sales director w Polsce, Discovery Networks.

Internetowe studio, realizowane w oparciu o platformę Eurosport Experience, będzie nadawać w każdy weekend do 24 lipca br. Kibice będą mogli śledzić relację poprzez streaming na żywo na fanpage’ach Eurosportu, który ma obecnie 370 tys. fanów oraz Škoda Polska - przed i po kolejnych etapach wyścigu.

Wśród ekspertów komentujących zmagania kolarzy będą m.in. Tomasz Jaroński, Krzysztof Wyrzykowski, Adam Probosz oraz były kolarz Dariusz Baranowski. Škoda będzie również sponsorem transmisji z Tour de France na antenie Eurosportu, a akcja będzie wspierana działaniami w mediach społecznościowych.

Elementem „Tour de Škoda” będzie konkurs zachęcający do sprawdzenia swojej kolarskiej wiedzy, a także opisania w kreatywny sposób pasji do dwóch kółek. Nagrodami w nim są rower Škody, kaski, plecaki, torby oraz zestawy gadżetów rowerowych. Nagrodzonych zostanie 100 najciekawszych odpowiedzi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/chilijskie-wino-cono-sur-jako-sponsor-tour-de-france-zyska-mimo-protestow-francuskich-winiarzy-opinie ##

Za koncepcję i realizację projektu dla Škoda Polska odpowiedzialny jest zespół Brand Partnership Discovery Media, projekt realizowany jest we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"