Škoda w ramach promocji nowego modelu posadziła las w centrum Warszawy

W ramach promocji modelu Kodiaq, Dentsu Aegis Network Polska przygotowało  dla Škody niestandardową aktywację. Przy warszawskim Placu Bankowym posadzono las i zorganizowano strefę relaksu dla mieszkańców. Akcja trwa od 17 do 25 czerwca.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Niestandardowa aktywacja „Las w mieście” promuje nowy model Škody Kodiaq. W ramach prowadzonych działań na parkingu placu pojawiło się kilkadziesiąt drzew oraz leśne poszycie, dzięki którym stworzono imitację prawdziwego lasu. W ramach atrakcji, na mieszkańców stolicy czeka strefa chilloutu z leżakami i słuchawki do tzw. „silent disco” z zestawem dźwięków pochodzących z lasu.

Akcja trwa do 25 czerwca, po jej zakończeniu wykorzystane drzewa i rośliny zostaną przekazane miastu i posadzone na jednym ze stołecznych osiedli.

Za realizację eventu odpowiadają spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska. Agencja Isobar Polska przygotowała strategię i pomysł kreatywny, a także wspiera akcję w mediach społecznościowych. Event realizuje Posterscope Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa