Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail

Główne firmy branży Direct Mail, działającej w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (tworzące Radę Rynku Direct Mail), stworzyły i podpisały Kodeks Dobrych Praktyk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail

Dokument ma stanowić wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Będąc formą samoregulacji branżowej, podsumowuje zasady działalności firm branży Direct Mail w pełnym spektrum ich funkcjonowania obejmującym trzy obszary: relacji z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowymi.

Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail powstał, aby popularyzować postawy i zachowania biznesowe, których przestrzegają jego sygnatariusze chcący funkcjonować na rynku według zasad fair play i zachęcić do najlepszych praktyk pozostałą część rynku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-brzeska-prezes-polskiego-stowarzyszenia-marketingu-smb ##

- Na polskim rynku od dawna brakowało jasnych i klarownych wytycznych dotyczących funkcjonowania branży Direct Marketing, a w szczególności obszaru Direct Mail. Badania pokazują, że jest to bardzo efektywna forma komunikacji z klientami, umiejętnie zaplanowana i przygotowana, przynosi zaskakująco pozytywne wyniki. Dlatego, ważne jest by propagować ten istotny kanał komunikacji, ale również odpowiedzialnie wdrażać standardy wspierające jego rozwój – mówi Isabella Krüger-Pawlowski, managing director w Metro Advertising i dodaje: - Kodeks Dobrych Praktyk Branży DM w zwięzły, przejrzysty i przystępny sposób reguluje rynek DM. Kodeks powołuje się na uniwersalne wartości ważne w każdej dziedzinie biznesu na przykład przyjazne środowisku rozwiązania procesowe i technologiczne. Uważam, że to duży krok w kierunku zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa rynku DM.

Kodeks wszedł w życie z dniem podpisania deklaracji przystąpienia przez firmy uczestniczące w Radzie ds. Rynku DM. Obecnie w Radzie zasiada dziewięć firm reprezentujących różne obszary branży, m. in. dystrybutorów materiałów drukowanych oraz agencji tworzących kampanie reklamowe przy użyciu direct mail.

W skład Rady wchodzą: Poczta Polska, Skarbnica Narodowa, CTRL System, PostMaster, ABC Direct, EDC Direct, Media Central, Metro Advertising oraz No Limits. Sygnatariusze kodeksu zachęcają inne podmioty z branży do przystąpienia do kodeksu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych