Kofi Annan na festiwalu reklamowym w Cannes

Były sekretarz generalny ONZ Kofi Annan weźmie udział w tegorocznymMiędzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions.

km
km
Udostępnij artykuł:

W trakcie festiwalu obecny prezydent organizacji GlobalHumanitarian Forum zabierze głos w trakcie debaty na temat problemuzmian klimatycznych oraz sposobów w jaki branża reklamowa może znim walczyć.

Oprócz Annana w dyskusji weźmie również udział globalny dyrektorwykonawczy holdingu Havas Worldwide i dyrektor wykonawczy agencjiEuro RSCG Worldwide David Jones.

Z kolei gospodarzem zaplanowanej na 26 czerwca debaty będzieHerve de Clerck - szef organizacji non-profit ACT Responsible,której głównym celem jest pokazywanie pozytywnej roli reklamy wkwestiach społecznych i ekologicznych.

ACT Responsible i Global Humanitarian Forum rozpoczęływspółpracę w czerwcu ubiegłego roku i wspólnie z Davidem Jonesemstworzyły specjalny zespół ds. komunikacji, pracujący nadzwiększeniem społecznej świadomości na temat konsekwencji jakie dlacałego świata mają zmiany klimatyczne.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji