„Kolej na Internet” - PKP Intercity reklamuje e-bilety

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa PKP Intercity. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Kolej na Internet” przygotowała agencja Legend Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania PKP Intercity zachęca pasażerów tych pociągów do kupowania biletów w serwisie intercity.pl. Reklamy podkreślają, że takie rozwiązanie oprócz wygody umożliwia korzystanie z ofert dostępnych tylko w internecie, np. Super Biletu. Dodatkowo od połowy kwietnia nie trzeba już drukować biletu kupionego online, bo można go równie dobrze okazać konduktorowi na ekranie laptopa lub smartfona.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje internet (bannery w serwisach Intercity i Allegro, reklamy na Facebooku, m.in. na należących do Intercity fanpage’ach „Pociąg do miejsc” i „Pociąg do podróży”) oraz outdoor (spoty na ekranach przy kasach na wybranych dworcach w całej Polsce oraz na monitorach w autobusach, tramwajach i metrze w Warszawie i Łodzi, reklamy z tyłu 20 autobusów w Warszawie). Kreację kampanii - zaplanowanej na miesiąc - przygotowała agencja Legend Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii