„The Voice of Poland” trafił na antenę TVP2 jesienią 2011 roku. Po pierwszej edycji przez rok nie był nadawany, zaś od wiosny 2013 do jesieni 2014 roku talent-show emitowano co sezon. Wiosną ubiegłego roku Dwójka zdecydowała się na półroczną przerwę w emisji programu.
Tak samo będzie też w przyszłym roku - wiosną 2016 roku siódmej edycji „The Voice of Poland” nie zobaczymy. - Na świecie ten program jest nadawany raz w roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef TVP2. - Jest wtedy więcej czasu na przygotowania, a selekcja uczestników jest lepsza - dodaje.
Dyrektor TVP2 chciałby, aby „The Voice of Poland” wrócił na antenę stacji jesienią przyszłego roku. - To fantastyczny program, a polska edycja jest jedną z najlepszych realizacji tego formatu na świecie. Obejrzałem ostatnio niemiecką wersję, różnica między nią a naszą jest jak między niebem a ziemią - ocenia Kapuściński.

Emitowana od września br. szósta edycja „The Voice of Poland” cieszy się większą popularnością niż nadawana rok wcześniej czwarta edycja talent-show. Po trzech tygodniach emisji jej oglądalność wyniosła 2,03 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 14,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Nadawana rok wcześniej seria w analogicznym okresie gromadziła o 430 tys. widzów mniej.
W najbliższą sobotę o 20.05 TVP2 wyemituje finałowy odcinek szóstej serii programu, w którym o główną nagrodę będzie rywalizować czterech uczestników: Ana Andrzejewska, William Prestigiacomo, Tobiasz Staniszewski i Krzysztof Iwaneczko. Jurorami w obecnej edycji są: Edyta Górniak, Andrzej Piaseczny, Maria Sadowska oraz Tomson i Baron, a show prowadzą: Halina Mlynkova, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. W programie jest też V-Reporter Rezigiusz, który przedstawia widzom kulisy, a formatowi od tej edycji towarzyszy też aplikacja mobilna. Producentem wykonawczym jest firma Rochstar.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-muzyka-stracila-340-tys-widzow-ale-polsat-pozostal-wiceliderem-rynku ##
Wiosną TVP2 zamiast „The Voice of Poland” raczej nie pokaże programu rozrywkowego o podobnym rozmachu. Stacja pracuje jednak nad nowymi produkcjami. - Będzie kilka nowości, jeszcze za wcześnie na szczegóły - mówi Kapuściński.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVP2 w rynku w październiku br. wyniósł 8,45 proc.











