Kolejna nowa polska stacja telewizyjna

W lutym rusza nowa telewizja interaktywna - 4fun.tv

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W drugiej połowie lutego 2004 roku rusza oficjalnie kolejna nowa polska stacja telewizyjna 4fun.tv. Kanał ten będzie dostępny w ofercie operatorów kablowych (m.in.UPC TK), na platformie Cyfra+ oraz będzie go można oglądać poprzez satelitę Eutelsat i Internet. Od połowy grudnia 2003 rozpoczynają się testy techniczne.

Jak zapewniają twórcy kanału 4fun.tv to pierwsza nie tylko na rynku polskim ale i w Europie telewizja określana mianem 'Multiscreen' czyli koncepcja łączenia w sobie poprzez interakcję i wspólną treść ekran telewizora, telefonu komórkowego i komputera.

4fun.tv ma być pierwszym projektem, w którym widzowie sami decydują o tym co będzie się działo na ekranie, mogą wyrażać swoje opinie, komentarze w czasie rzeczywistym, przez 24 godziny na dobę, a także dostarczać swoje filmy, animacje, zdjęcia, scenariusze i grafiki, które będą emitowane na antenie stacji.

Programy emitowane na kanale 4fun.tv skierowane będą do ludzi pomiędzy 12 a 29 rokiem życia.

Inwestorem strategicznym 4fun.tv jest brytyjska grupa Nova Communications, inwestor działający w obszarze nowoczesnej komunikacji marketingowej. Przedstawicielami Nova Communications Group w Polsce są Dariusz Stokowski oraz Ross Newens.

Dariusz Stokowski pełniący funkcję Prezesa Zarządu 4fun.tv jest współtwórcą koncepcji 4fun.tv, założeń programowych oraz koncepcji marketingowej stacji. Koordynuje właściwy rozwój projektu i wraz ze swoim partnerem Rossem Newensem (vice Prezes stacji), jest odpowiedzialny za strategię rozwoju 4fun.tv. Za zawartość programową telewizji odpowiedzialny jest Paweł Sito, założyciel i pierwszy dyrektor programowy rozgłośni radiowej Radiostacja, a także były dziennikarz Programu III Polskiego Radia i telewizji Tylko Muzyka a za technologię oraz rozwój odpowiada Piotr Szostak, który jest współtwórcą koncepcji oraz pomysłodawcą nazwy 4fun.tv. Dyrektorem artystycznym przedsięwzięcia jest Paweł Przybył, autor szaty graficznej młodzieżowych miesięczników: Dos Dedos i Hiro, zaś szefem kreacji jest Jarek Janas, wcześniej dyrektor promocji i marketingu w BMG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"