Kolejna odsłona „Akademii Prawdziwego Piękna Dove”

Startuje następna edycja promocji „Akademia Prawdziwego Piękna Dove”. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy Unilever, IQ Marketing, Lowe Activation i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach „Akademii Prawdziwego Piękna Dove” należy kupić dowolne produkty tej marki za minimum 20 zł, a następnie wypełnić formularz na stronie akademiadove.pl lub wysłać SMS-a z odpowiednim hasłem. W ten sposób zyskuje się szansę na wygranie weekendu w Akademii Prawdziwego Piękna Dove – obejmującego m.in.: relaksujące zabiegi SPA, zajęcia ze znanym instruktorem jogi i lekcje masażu – oraz zestawu kosmetyków Dove. Na podobnych zasadach opierała się poprzednia odsłona tej akcji, prowadzona wiosną br. (więcej na ten temat). Promocję – wymyśloną przez kontrolujący markę Dove koncern Unilever, a realizowaną przez agencję IQ Marketing – wspierają działania reklamowe w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży. Kreację kampanii – zaplanowanej, podobnie jak sama akcja, do końca października – przygotowały agencje Lowe Activation (telewizja) i IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"