Kampania zrealizowana dla Rainbow przez Fat Baby, TWIN-a i Blueway Com jest kontynuacją konceptu „Wakacje dla odmiany”. Tym razem jednak „dla odmiany” proponowany jest odbiorcy wypoczynek w „Polskiej Strefie”, który można kupić w niezwykle atrakcyjnej cenie, a do tego poczuć się jak w domu.
- Rolą pierwszego spotu było zachęcenie Klientów do zafundowania sobie i swojej rodzinie wypoczynku - dla odmiany od codziennej rutyny. Tym razem, za pośrednictwem pewnego symbolu, jakim jest „schabowy” zachęcamy do wakacji dla odmiany w „Polskiej Strefie”. Tutaj nikt się nie będzie nudził, dzięki wielu popołudniowym i wieczornym atrakcjom, animacjom, fimom i konkursom, dla odmiany - od plażowania, czy zwiedzania. W naszym zamyśle - to strefa dobrej zabawy i rozrywki, w której każdy jest mile widziany. Zapraszamy wszystkich, którzy są w okolicy - nie chcemy niczego wydzielać ani odgradzać - za to chcielibyśmy stworzyć miejsce do którego chce się przyjść bo wiadomo, że co wieczór coś tam się fajnego dzieje.– mówi Emilia Bratkowska-dyrektor marketingu w Rainbow.

Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji, VOD, kampanię w internecie oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com. Ofertę z „Wakacjami dla odmiany” w „Polskiej Strefie” można znaleźć: http://r.pl/polska-strefa
Spot do kampanii:
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla marki Rainbow, Rossmann, Blue Media, Ikea Centres
TWIN.digital collective to agencja świadcząca usługi z obszaru komunikacji marketingowej w nowych mediach.
Dom mediowy Blueway Com realizuje cykliczne kampanie w mediach m.in dla firm: Rossmann, Berlitz, FLC Pharma, STS i Grycan. Od ponad trzech lat współpracuje z Rainbow.
Rainbow istnieje na rynku touroperatorów od 26 lat. Od roku jest na drugim miejscu na rynku organizatorów turystyki w Polsce. Firma wielokrotnie nagradzana za jakość, rzetelność i osiągnięte wyniki finansowe. Od 2007 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.

dostarczył
infoWire.pl











