Karla Gruszecka to stylistka i dyrektor mody z 20-letnim doświadczeniem. W redakcji "GQ Poland" pełni rolę dyrektorki mody. Wcześniej pracowała dla "Harper’s Bazaar", "Elle", "Elle Man" i "Vogue".
Zajmuje się stylizacją sesji zdjęciowych, współpracą z osobami publicznymi w zakresie wizerunku.
Klaudia Adamek to graficzka i projektantka wizualna. Zanim dołączyła do zespołu "GQ Poland", pracowała w agencji Molecular Creative (dawniej BBDO Warszawa) przy projektach brandingowych, materiałach promocyjnych, key visualach oraz komunikacji outdoorowej. Tworzyła projekty dla marek mBank, Mercedes czy Philips.
Zbigniew Szymańczyk to fotograf, producent i fotoedytor z wieloletnim doświadczeniem w obszarze mody, sztuki i kultury wizualnej. Wcześniej związany był z "Vogue Polska", gdzie pełnił funkcje fotoedytora i producenta, a także z Zachętą, gdzie odpowiadał za koordynację projektów edukacyjnych oraz realizację działań wystawienniczych.

"GQ Poland" to polska edycja magazynu o męskim stylu życia, modzie i luksusie, wydawanego na licencji amerykańskiego wydawcy Condé Nast. Redaktorem naczelnym polskiej edycji jest Olivier Janiak. Polska edycja należy do grupy mediowej New Media Wave Publishing.











