Jakub Bolewicz, który dołączył do redakcji "GQ Poland" w listopadzie, jest odpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie strategii komunikacyjnej w social mediach i YouTube oraz rozwój tych kanałów.
Wcześniej przez prawie 3,5 roku był związany z TVP Sport, gdzie rozwijał zespół oraz komunikację w kanałach mediów społecznościowych i YouTube'a. W swojej karierze odpowiadał za komunikację w social mediach także w Newonce, Polskim Związku Piłki Nożnej oraz Eleven Sports — czytamy w komunikacie prasowym.
Funkcję head of video od listopada objął Aleksander Ryżow. W "GQ Poland" będzie odpowiedzialny za tworzenie projektów audio-wizualnych, różnego rodzaju formatów wideo oraz estetycznych projektów związanych z sesjami GQ.
Wcześniej przez 5 lat pracował dla marek "Elle" i "Glamour", a w ostatnich 3 latach realizował kampanie dla różnych marek modowych, takich jak: eObuwie, SMYK, Apart, Vistula, Modivo, Tołpa, Tylko i Reserved.

Paulina Januszewska, autorka książki "Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach pracuje się tak źle", wzmocniła zespół dziennikarzy GQ.pl. Będzie pisać o relacjach międzyludzkich w pracy i poza nią, wpływie nowych technologii i popkultury na codzienność, a także o pozytywnych wzorcach męskości i kobiecości.
Wcześniej Januszewska była związana m.in. z tygodnikiem "Newsweek Polska" i "Krytyką Polityczną".
Debiut "GQ Poland"
Magazyn "GQ Poland" na dniach zadebiutuje na polskim rynku jako luksusowy magazyn lifestyle'owy nowej generacji. Redaktorem naczelnym został Olivier Janiak, a dyrektorką działu digital jest Ismena Dąbrowska.

Licencjobiorcą magazynu "GQ" w Polsce jest spółka New Media Wave, w której przejęcie 80 proc. udziałów ogłosiła w lipcu 2025 roku firma OmiImage założona przez Omenę Mensah.











