Kolejny etap antyalkoholowej kampanii

Drugi etap kampanii "Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W lutym 2005 roku rozpoczął  się drugi etap II edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej "Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!". Do kampanii przyłączyli się nowi partnerzy medialni, sieci handlowe oraz instytucje. Kampania jest organizowana przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie.

Celem kampanii jest zmniejszenie rozmiarów zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. Druga edycja została podzielona na dwa etapy. Pierwszy rozpoczął się w listopadzie 2004, drugi zainicjowano w lutym br. Akcję wspiera kampania medialna, która została zaplanowana  do początku kwietnia i będzie kontynuowana poprzez działania edukacyjne i kontrolne w punktach sprzedaży.

W drugim etapie kampanię poparły kolejne podmioty:

MEDIA udostępniły nieodpłatnie bądź z wysokim rabatem miejsce i czas reklamowy:" AMS (reklama zewnętrzna)" Animal Planet " Discovery" Polsat Sport" Polsat Zdrowie i Uroda" TVN" Radio Zet

SIECI HANDLOWE włączyły się w dystrybucję materiałów informacyjnych dla klientów oraz działania edukacyjne dla sprzedawców:" Biedronka" E. Leclerc" Kaufland" Real" Tesco" Żabka

INSTYTUCJE wyraziły swoje poparcie i chęć propagowania idei kampanii w ramach swojej działalności:" Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług" Polska Izba Handlu (Polish Chamber of Commerce)" Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji" Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

"Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony" ma ograniczyć sprzedaż alkoholu osobom poniżej osiemnastego roku życia i uwrażliwiać społeczeństwo na problem. Jej adresatami są przede wszystkim dorośli Polacy, świadkowie zakupu alkoholu przez nieletnich oraz sprzedawcy. Hasła kampanii to: Twój sprzeciw ma znaczenie. Nie bądź obojętny, Protestuj, jeśli w Twojej obecności sprzedaje się alkohol osobie niepełnoletniej. W ramach kampanii prowadzone są działania o charakterze edukacyjnym i działania weryfikujące sprzedaż alkoholu nieletnim. Dystrybucja materiałów odbyła się przy wykorzystaniu przedstawicieli handlowych browarów do około 80 000 punktów sprzedaży alkoholu w całej Polsce. Oprócz nowych partnerów w II edycji kampanii wzięły już udział: TVP, Gazeta Wyborcza i portal Gazeta.pl, Polityka, Polskie Radio PR I, Super Express, kina zrzeszone u brokera BEST oraz kanały tematyczne - Canal+, MTV, Planete, Romantica.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online