"Kolejny powód, by podejść bliżej"

Arteria wspólnie z Cosmopolitan Cosmetics Poland organizuje konkurs promocyjny dla marki Puma.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

"Kolejny powód, by podejść bliżej" odbywa w terminie od 1 do 31 października bieżącego roku.

Promocją objęte są wody toaletowe Puma Woman oraz Puma Man, a także woda po goleniu Puma Man. 3 osoby, które jako pierwsze każdego dnia wyślą SMS-a oraz równocześnie prześlą ikony wycięte z opakowań produktów Puma, otrzymują nagrody - bony o wartości 500 zł do zrealizowania w salonach Puma.

Arteria przygotowała koncepcję promocji, regulamin oraz kreację. Odpowiedzialna jest również za kompleksową obsługę akcji oraz komunikację ze zwycięzcami.

          

Obecnie kompetencje Arterii obejmują pełen zakres usług z obszaru marketing services, w tym między innymi przygotowywanie oraz obsługę: programów lojalnościowych i motywacyjnych, promocji sprzedaży, animacji sprzedaży w sieciach detalicznych, wydarzeń specjalnych, leasingu sił sprzedaży oraz wszelkie działania komunikacji bezpośredniej (telemarketing, SMS-ing, mailing, e-maling, itp.).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela