Kolejny projekt DEMO dla Lek Polska

Ruszyła nowa kampania Immunalu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

DEMO Effective Launching rozpoczęła kampanię reklamową Immunalu - leku produkowanego przez firmę Lek Polska Sp. z o.o., którego stosowanie w okresie przeziębienia, grypy oraz kuracji antybiotykowej skraca czas choroby i wzmacnia organizm. Medium użytym w czasie trwania kampanii będzie prasa kobieca. Uzupełnieniem będą działania BTL-owe realizowane w aptekach: promocje z hostessami, materiały POS (ulotki, plakaty, jumbo-boxy) oraz informacje dla lekarzy (foldery, plakaty, periodyki). Kampania potrwa do końca bieżącego roku i ma za zadanie wzrost świadomości marki i zwiększenie sprzedaży leku.

Kampania jest skierowana do osób młodych i w średnim wieku, które mają dzieci i troszczą się o ich zdrowie. Osoby te legitymują się wykształceniem średnim lub wyższym oraz mieszkają w średnich i dużych miastach. Reklamy adresowane do tej grupy będą się ukazywały w tygodnikach: "Pani domu", "Naj", "Gala", oraz w miesięcznikach: "Claudia", "Glamour" i "Focus".

Główny przekaz kampanii - "Ja i dziecko zażywamy Immunal" - podkreśla, że Immunal jest lekiem, który może być zażywany zarówno przez dorosłych, jak i przez dzieci. Przyjęta strategia komunikacji wynika z przeprowadzonych przed kampanią badań, które pokazały, że troska o zdrowie własnych dzieci to jeden z podstawowych powodów, dla którego Polacy decydują się na zakup lekarstw.

"Liczymy na to, że przyjęta przez nas strategia komunikacyjna przyniesie spodziewany efekt w postaci zwiększonej znajomości marki oraz sprzedaży leku. Cały czas wspólnie z agencją DEMO prowadzimy prace badawcze, które umożliwią nam udoskonalenie przyjętej komunikacji w przyszłości" - powiedziała Agnieszka Czarniecka, Kierownik Marki OTC, Lek Polska.

Rozpoczęta kampania jest już trzecim projektem promującym Immunal, który został zrealizowany przez agencję DEMO na zlecenie Lek Polska. Inaczej niż w obecnej kampanii, wcześniejsze akcje obejmowały głównie działania public relations (advertoriale i happeningi). Oprócz Immunalu, DEMO opiekuje się również inną marką należącą do Lek Polska - Deprimem, który jest lekiem na poprawę nastroju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"