„Kolorowa Polska” w kampanii Dekoral Fashion (wideo)

Ruszyła internetowo-ambientowa kampania „Kolorowa Polska” promująca farby Dekoral Fashion (PPG Deco Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kolorowa Polska” w kampanii Dekoral Fashion (wideo)

„Kolorowa Polska” ma na celu zebranie danych o gustach kolorystycznych Polaków w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Informacje będą gromadzone na stronie KolorowaPolska.pl oraz na bieżąco prezentowane w formie infografik i podsumowań.

Akcję wspierają bannery internetowe (emitowane aż w 3,7 tys. wersji kolorystycznych) oraz działania ambientowe na ulicach miast. Kampania potrwa do końca br.

Kreację i strategię akcji przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy, która odpowiada też za realizację działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online