Jak czytamy w opisie produkcji, „Klątwa" to "ciepła, zabawna i przewrotna historia opowiadająca o sile kobiet, siostrzanej miłości i rodzinnych więzów".
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/viaplay-premier-league-komentatorzy-ceny-podwyzki-problemy-techniczne-jak-zrezygnowac ##
O czym będzie "Klątwa"? Kiedy premiera w Viaplay?
„Klątwa” jest komedią opowiadającą o losach Moni i Nastki - sióstr, których droga przez życie usiana jest wieloma przeszkodami. Główne bohaterki mają niesamowitego pecha – gdy tylko wydaje się, że wszystko ułoży się po ich myśli, zdarza się coś, co całkowicie rujnuje ich plany. Zmęczone kolejnymi przeciwnościami udają się w jedyne miejsce, które obie uznają za bezpieczne – do domu rodzinnego. Podczas wieczornej degustacji babcinych nalewek dziewczyny poznają sekret - to nie pech je prześladuje, ale klątwa nałożona na ich rodzinę kilkaset lat wcześniej przez samego papieża.

- Komedii opowiadających o perypetiach rodzinnych powstało już bardzo wiele. Tę, wyróżnia jednak tajemnicza historia rodzinna, która motywuje wszystkie zachowania naszych bohaterek. To w JEJ cieniu rodzi się świetny humor sytuacyjny jak i dialogowy. To ONA pcha nasze bohaterki do karkołomnych czynów i wpływa na przemianę ich postaci. Myślę, że ten świetny pomysł czyni z tego filmu atrakcyjną pozycję dla wszystkich miłośników komedii - mówiTomasz Konecki, reżyser filmu „Klątwa”.

Viaplay nie podaje na razie daty premiery filmu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/where-were-you-serial-viaplay-zwiastun-wykorzystywanie-seksualne-wsrod-nastolatkow ##
Twórca "Lejdis" szykuje polską komedię Viaplay Originals

Film Viplay Originals powstaje na podstawie scenariusza Julity Olszewskiej („W spirali", „Alicja i żabka"). Za reżyserię odpowiada Tomasz Konecki, twórca ponadczasowych hitów – „Lejdis", „Testosteron" czy „Ciało".
W rolach głównych występują aktorki młodego pokolenia – Agnieszka Więdłocha („Planeta Singli", „Czas Honoru") oraz Vanessa Aleksander („Sala samobójców. Hejter", „Rojst"). W pozostałych rolach widzowie zobaczą: Danutę Stenkę („Nigdy w życiu", „Sala samobójców. Hejter", „Katyń"), Annę Nehrebecką („Kruk", „Król", „Chce się żyć"), Iwonę Bielską („Wesele", „Kler", „Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wisłockiej"), a także Rafała Rutkowskiego („Lejdis", „Planeta Singli", „Listy do M 2"), Piotra Trojana („25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy", „Rojst") oraz Philippe Tłokińskiego („Kurier").

Producentem filmu jest Wonder Films – dom produkcyjny stworzony przez trójkę dobrze znanych w branży producentów Klaudiusza Frydrycha („Psy 3. W imię zasad.”, „Jack Strong”), Krzysztofa Raka („Bogowie”, „Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wisłockiej) oraz Ingę Kruk („Twarz”, „W imię...”).
Wonder Films odpowiada za takie produkcje kinowe jak: „Psy 3. W imię zasad.”, Każdy wie lepiej”, „Zołza” oraz „Powrót” - serial premium wyprodukowany na zlecenie Canal +. Producentką wykonawczą ze strony Viaplay Group jest Małgorzata Jurczak.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/liga-angielska-viaplay-w-jakie-technologie-wyposazone-jest-studio-transmisja-online-ile-kosztuje-subskrypcja-plan-relacji ##
Viaplay stawia na lokalne produkcje
Pierwszą z zapowiedzianych produkcji fabularnych Viaplay są „Morderczynie” inspirowane bestsellerem autorstwa Katarzyny Bondy, platforma jest także koproducentem filmu „Kos”, a już wkrótce polscy widzowie będą mogli obejrzeć drugi sezon „Fortu Boyard Polska”, programu z gatunku non-scripted, w którym uczestniczą gwiazdy świata rozrywki i sportu.

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Tylko w minionym kwartale platforma pozyskała 766 tys. subskrybentów, z czego 459 tys. w krajach skandynawskich, a 307 tys. na pozostałych rynkach: w Polsce, Holandii i krajach bałtyckich. Firma nie podaje, ilu ma użytkowników w Polsce.
W sprawozdaniu finansowym z II kwartału spółka podwyższyła cele biznesowe na koniec 2022 roku. Chce poza Skandynawią pozyskać mieć nie 2,2 mln, tylko aż 2,5 mln subskrybentów (razem z krajami nordyckimi 7,3 mln). Pomóc ma w tym m.in. współpraca z Canal+.
Zdjęcia w artykule: Karolina Grabowska dla Viaplay











