SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery pisma odmówiły publikacji tekstu Cezarego Łazarewicza o Tomaszu Lisie. „Byłoby łatwiej gdyby dotyczył kogoś innego”

Dziennikarz Andrzej Bober opublikował na blogu artykuł Cezarego Łazarewicza na temat szczegółów umowy firmy Tomasza Lisa z Telewizją Polską na produkcję publicystycznego talk-show w TVP2. Publikacji tekstu odmówiły cztery tytuły prasowe, którym autor go zaproponował. - Łatwiej byłoby gdyby tekst dotyczył kogoś innego - wyjaśnia Łazarewicz portalowi Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Cztery pisma odmówiły publikacji tekstu Cezarego Łazarewicza o Tomaszu Lisie. „Byłoby łatwiej gdyby dotyczył kogoś innego”

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Może pan Łazarewicz popełni identyczny tekst ale o programach Pospieszalskiego? Program Lisa zarabiał dla TVP z programy Pospieszalskiego mają tak marną widownię że jak wychodzą na zero to dobrze.
odpowiedź
User
Asptt
Lis zarobił dla TVP 188 mln zł na reklamach. Sami sobie policzcie ile zostało po odliczeniu kosztów. Ile zarobi Gociek?
odpowiedź
User
Luke
Ja tu widze Lisa miazdzacego Kaczora vel Kartofla a nie na odwrot. Kaczor nie ma nic do powiedzenia poza uderzaniem w Lisa personalnie miast wchodzic w merytoryczna debate na temat kraju.
odpowiedź
<