Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy

Castorama rozpoczęła współpracę z Dominikiem Strzelcem, majsterkowiczem i ogrodnikiem znanym szerszej publiczności jako gospodarz wielu programów telewizyjnych, w tym „Polowanie na ogród” TVN, HGTV, TVN Style i na platformie player.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy

W najnowszym wiosennym sezonie programu Dominik Strzelec przeprowadza metamorfozy ogrodów z wykorzystaniem oferty Castoramy. Współpraca z prezenterem obejmuje również szereg innych działań marketingowych, które są kontynuacją rozwoju zaprezentowanej przez sieć kampanii „Castorama. Razem Najlepiej”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polowanie-na-ogrod-tvn-style-koniec-hgtv ##

„Castorama. Razem Najlepiej”

- Cieszymy się, że tak uznany ogrodnik i majsterkowicz będzie swoim nazwiskiem sygnował naszą markę. Jesteśmy liderem branży Home Improvement w Polsce dlatego chcemy pracować z najlepszymi w swoich dziedzinach. Współpraca z nowym ambasadorem jest kontynuacją naszej nowej kampanii „Razem Najlepiej”. Castorama chce być blisko ludzi i pomagać im tworzyć nie tylko funkcjonalne przestrzenie ogrodowe, ale piękne miejsca pełne radości, komfortu, gdzie celebrowanie wspólnych chwil, wzmacnia więzi w gronie najbliższych.– tłumaczy Beniamin Schön Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.

Dominik Strzelec został ambasadorem Castoramy w dwóch ważnych kategoriach: Ogród i marki własne narzędzi. W marcu spółka zaprezentowała nowy katalog „Ogrody: razem najlepiej” przygotowany w bliskiej współpracy z nowym ambasadorem.  

Strzelec występował w przeszłości w reklamach marek Cillit Bang, Husqvarna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta