Trendsetterka.com z More PR

Na początku grudnia agencja More PR podpisała umowę o współpracy z internetowym butikiem trendsetterka.com.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za kompleksowe doradztwo komunikacyjne oraz zajmie się działaniami public relations wspierającymi wizerunek butiku oraz jego ofertę produktową. Kampania obejmie media wnętrzarskie, designerskie, lifestylowe oraz portale poświęcone modzie i wyposażeniu wnętrz.

Za projekt odpowiada Anna Haliżak, managing director agencji More PR.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style