Komfort na wiosnę reklamuje „nowości w parach” (wideo)

W nowej kampanii sieć sklepów Komfort pod hasłem „Nowości w parach” reklamuje promocyjne zestawy produktów. Akcję dział marketingu firmy przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Komfort na wiosnę reklamuje „nowości w parach” (wideo)

W kampanii prezentowane są dwa główne zestawy produktów: „para na start”, czyli dywan Diamond od 119 zł oraz panel Dąb Colmar za 21,90 zł/mkw, oraz „para na zawsze”, czyli dywan Corsica i panel Dąb Cortina.

Informujące o tym spoty telewizyjne są utrzymane w stylistyce znanej z poprzednich kampanii Komfortu: sprzedawca wyjaśnia zaintrygowanej klientce przyczyny nietypowego zachowania osób przeglądających nową ofertę.

Akcja reklamowa startuje 6 marca. Oprócz telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne) obejmuje radio (Radio Zet, RMF FM) oraz punkty sprzedaży.

Reklamy we własnym zakresie przygotował dział marketingu sklepów Komfort, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu