Wśród arbitrów Komisji Etyki Reklamy znajduje się po dziesięcioro przedstawicieli firm reklamowych, mediów i reklamodawców. W zdecydowanej większości są to osoby poprzednio zasiadające już w Komisji. Nominacje na kolejną kadencję odebrały od Jacka Barankiewicz, prezesa Rady Reklamy.
Obecnie zaczęła się piąta kadencja Komisji Etyki Reklamy, powołanej w 2006 roku przy Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.
W ub.r. Komisja w odpowiedzi na 4,4 tys. skarg przeprowadziła postępowanie w 211 sprawach i wydała 181 uchwał (więcej na ten temat). Ogółem od 2006 roku skarg było ok. 14 tys., a postępowań - ponad 1,2 tys.
Arbitrzy Komisji Etyki Reklamy na lata 2015-2016:
Agencje reklamowe:1. Magdalena Czaja2. Olgierd Cygan3. Andrzej Garapich4. Marcin Godlewski5. Igor Kaleński6. Marta Macke7. Zofia Sanejko8. Jarosław Sobolewski9. Wojciech Tomczak10.Teresa Wierzbowska

Media:1. Małgorzata Augustyniak2. Mikołaj Janicki3. Krystyna Jarosz4. Rafał Karski5. Wojciech Kowalczyk6. Krzysztof Mydłowski7. Bohdan Pawłowicz8. Wojciech Piwocki9. Witold Trzciński10. Marcin Wiśniewski
Reklamodawcy:1. Olesia Frączek2. Patrycja Giurko3. Marcin Kozłowski4. Barbara Król5. Joanna Łodygowska6. Małgorzata Ołdak7. Beata Ptaszyńska-Jedynak8. Małgorzata Rokita9. Magdalena Toczyska10. Paweł Wiśniewski
Arbiter referent: Joanna Kluczewska-Strojny











