Komisja Europejska szykuje kampanię na 15-lecie wejścia Polski do UE, rusza przetarg

Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej planuje przeprowadzić kampanię informacyjną związaną z 15 rocznicą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Rozpoczęło poszukiwania agencji, która zajmie się jej przeprowadzeniem - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęte właśnie w tej kwestii postępowanie ma formę tzw. procedury negocjacyjnej. Dotyczy wyboru agencji, która zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii informacyjnej skierowanej do mieszkańców małych miast i wsi.

Działania te mają być związane z 15. rocznicą wstąpienia Polski do UE oraz w ramach działań profrekwencyjnych przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego.

Wybrana firma zajmie się m.in. organizacją konkursów skierowanych do różnych społeczności wiejskich, gali finałów konkursów, wydarzeń informujących o korzyściach wynikających z członkostwa Polski w UE.

Zainteresowane współpracą firmy mogą składać swoje zgłoszenia do 12 marca br. w kolejnym etapie otrzymają zaproszenia z pełną dokumentacją przetargową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"