Zenith obronił budżet mediowy Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska - właściciel takich marek piw, jak Tyskie, Żubr, Lech - rozstrzygając przetarg na obsługę mediową zdecydowała się kontynuować współpracę z dotychczas obsługującą ją agencją Zenith (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg na obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej trwał od września br. Firma nie ujawniała informacji na temat jego przebiegu. Odmówiła podania liczby i nazw firm do niego zaproszonych.

Rozstrzygając teraz postępowanie zdecydowała się kontynuować współpracę z Zenithem. Biuro prasowe KP nie odpowiedziało nam, na jak długo zostanie zawarta umowa z tą agencją.

Z naszych informacji wynika, że Zenith zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii wszystkich marek należących do Kompanii Piwowarskiej.

Zenith pracuje dla KP od 2016 roku. Wtedy przejął jej budżet od domu mediowego MEC (obecnie Wavemaker) należącego do GroupM (WPP).

Po I połowie br. Kompania Piwowarska była liderem wydatków reklamowych wśród producentów piwa. Z wydatkami w wysokości 156,3 mln zł wyprzedziła Grupę Żywiec (wg danych cennikowych Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"