“Komputer Świat” i “PC Format' ostro w dół

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały w październiku ub.r. spadki sprzedaży. Najwięcej straciły “Komputer Świat” i “PC Format”. Liderem pozostał “CD Action”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Poświęcony grom komputerowym miesięcznik „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) miał w październiku ub.r. sprzedaż ogółem na poziomie 75 059 egz., notując spadek o 2,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem pozostał komputerowy ”PC Format” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 53 656 egz. po sporym spadku, wynoszącym 25,46 proc. W reakcji na spadające wyniki pisma magazyn od lutowego numeru staniał z 7,99 zł do 4,99 zł (więcej na ten temat).

Podium zamyka dwutygodnik “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Zanotował on największa stratę w zestawieniu (37,58 proc.) i zakończył październik ub.r. z wynikiem na poziomie 39 884 egz. Od lutowego wydania wydawca przekształcił ten magazyn w miesięcznik, argumentując, że prasa przestała spełniać już funkcję newsową (poznaj szczegóły).

W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. wzrost sprzedaży zanotował tylko “Komputer Świat” (o 9,64 proc.). Reszta tytułów została dotknięta spadkami, a największym - “PC Format” (o 20,7 proc.). 

*- „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu, reszta pism to miesięczniki.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii