Komunikacja Plus PR ma nowych ekspertów. Dołączyli Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak

Do zespołu tech&consumer Marcina Kuchno w agencji Komunikacja Plus PR dołączyło czterech nowych specjalistów: Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Komunikacja Plus PR ma nowych ekspertów. Dołączyli Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak
Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak.

Wojciech Wołk-Łaniewski dołączył do K+PR w roli PR managera. Ma sześcioletnie doświadczenie w komunikacji projektów z obszaru kultury, motoryzacji, retailu oraz branży architektury wnętrz. Współpracował z takimi markami jak Carrefour, Empik, Lamborghini, Bentley, SEAT, Ceramika Paradyż czy Wydawnictwo Muza. Przed dołączeniem do K+PR pracował m.in. w agencjach MSL i Walk PR. Absolwent filozofii oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, tłumacz literatury anglojęzycznej.

Nowe ekspertki w Komunikacji Plus PR
 
Kamila Loose to doświadczona CSR Manager. Z branżą związana od 2010 roku, ale już dużo wcześniej prowadziła działania w obszarze wolontariatu pracowniczego w firmie z branży ubezpieczeniowej. Specjalizuje się głównie w działaniach w obszarze społecznym. Odpowiadała za działania CSR m.in. w Axa, Pracodawcach RP czy Polskiej Grupie Energetycznej. Współpracowała m.in. z firmami reprezentującymi najróżniejsze sektory, NGO-sami, administracją publiczną, koordynowała duże, multisektorowe projekty w obszarze CSR.
 
Katarzyna Duda wspiera K+PR w roli senior PR consultanta. W branży pracuje od 2016 roku. Specjalizuje się w projektach z obszaru PR-u produktowego i media relations. Doświadczenie zdobywała z klientami z różnych sektorów, m.in.: nowych technologii (Huawei CBG, Xiaomi), RTV/AGD (Hisense), mediów i rozrywki (CNN International), a także lifestyle (Victorinox). W ramach tych projektów prowadziła biuro prasowe, organizowała eventy dla mediów, aranżowała testy sprzętów czy koordynowała działania w zakresie influencer marketingu.

Anna Chorążak objęła stanowisko Junior PR consultanta. Swoją przygodę z branżą komunikacyjną rozpoczęła dwa lata temu. Obecnie pracę zawodową łączy ze studiami na kierunku Komunikacja i Media. Do tej pory odpowiadała m.in. za tworzenie contentu i planowanie komunikacji dla klientów agencji kreatywnej m.in. z branży nowoczesnych usług. Posiada doświadczenie w organizacji eventów, a także realizacji i prezentacji projektów CSR w związku z działalnością w międzynarodowej organizacji Enactus. Aktualnie prowadzi głównie działania z zakresu media relations dla klientów z sektora technologicznego.

Dział tech&consumer to część agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Do kompetencji zespołu w szczególności należą takie obszary jak Brand PR, B2C, influencer marketing oraz content marketing. Wśród klientów działu Tech&Consumer są m.in. Pyszne.pl, Betclic, Canon czy Somfy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"